Vond opplevelse...

Tonjeponje

Betatt av forumet
Julibarna2014
Ringte legesenteret i dag for å få vite svaret på hcg-prøven jeg hadde tatt for et par dager siden. Hun som tar telefonen forteller meg at jeg ikke er gravid, så her er det ingenting.

Jeg knakk fullstendig sammen, visste ikke ikke opp-ned på meg selv. Skjønte ikke hvordan dette kunne være mulig og tankene raste igjennom hodet. Etter en liten stund bestemte jeg meg for at jeg måtte ringe tilbake for å få forklart hvordan i alle dager dette kunne ha seg. Denne gangen er det en annen sekretær som tar telefonen og hun søker opp testresultatet en gang til. Denne gangen får jeg høre at jeg er gravid og at hcg-nivået mitt lå på 8500 på onsdag og 17000 i dag.

De minuttene med usikkerhet var helt grusomme, men nå er jeg overlykkelig for at det var en tabbe fra deres side. Selv om jeg er helt oppgitt over at slike feil kan begås.

Noen som har opplevd noe lignende?
 
Herregud...sånne ting skal IKKE skje!!!!

Godt du ringte tilbake og fikk rette svarene :)
 
Ja, jeg er så glad for at jeg gjorde det....
 
Veldig sløvt av hun første da.. Så bra det ikke var tilfelle


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenk om du ikke hadde ringt tilbake, da kunne du gått flere uker uten å vite at du fortsatt var gravid. Det er en grov feil og hvis jeg var deg ville jeg sendt mail og klaget.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Huff så ekkelt at de kan gjøre en så stor feil. Må jo være en forferdelig beskjed å få.
Godt at du ringte de opp igjen da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp