Vond mage på meg

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
E d normalt? Vært dårlig kver dag siden eg fødte omtrent! :confused:

vente ei tulle 20 Juli ♡

Hvordan vond da?
Eg hadde veldig vondt i magen og til tider intense smerter som gjorde at eg ikkje klarte å bevege meg og barr gråt og vrei meg. Fikk omsider komt meg til legevakten som sendte meg til sus da crp var 51 og tempen min bare steig mens eg var der. Han var redd det var infeksjon. Kom ut og fikk tatt prøver og innvendig ul men alt så fint ut. Dette var ca 1 uke etter eg hadde født

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Jeg hadde enormt vonde mageknip etter fødsel. De var så vonde at jeg lå og vred meg i smerter og fikk flashback til fødselen, faktisk... Skikkelig vonde, altså. Varte i over en time hver gang...

**JENTE FØDT 05.07.2013**

Løs mage.. var visst dårlig forklart ser eg ;)

vente ei tulle 20 Juli ♡

Løs mage.. var visst dårlig forklart ser eg ;)

vente ei tulle 20 Juli ♡
Er jo hormoner som gjør at du får løsere mage før fødsel. Kan jo være de henger litt igjen..
Jeg hadde mye luft etter fødsel + en dag etterpå.
I tillegg hadde jeg mykere avføring dagen etter (selv om jeg var relativt ofte på do før fødsel, men relativt hard/dehydrert avføring sådan). Så tenker at det var min kropps svar på "sprutbæsj" dagen etter...
Hvis det er sprutbæsj du har (beklage ordvalg :p ) og du har hatt det i mange dager, så ville jeg ringt føden eller noe bare for å dobbeltsjekke. Kan være det er ingenting, men igjen er du midt i en fase med stor risk for dehydrering. Bedre å være på den sikre siden - både for mor og barn...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Back
Topp