Vond mage når utslitt?

1+1

....
Hei.
I går var jeg på beina fra 05.30-01.30, dagstur til Danmark med en hel gjeng + barn. Det gikk bra, men i dag er jeg ekstremt sliten. Nå i ettermiddag har jeg luftsmerter, ganske vondt i magen innimellom (heldigvis etterfulgt av luft). Men "kjenner magen" hele tida. Har også vondt bekken, vond rygg og er ekstremt sliten.

Det er naturlig det vel? Har dere noe vondt i magen? Kroppen sier vel bare i fra om at det ble for mye og at den trenger hvile? Har lagt meg litt nå før middag, men er på hyttetur, så litt suspekt!
 
Høres veldig kjent ut. Når jeg har travle dager, der kroppen er sliten og trøtt så følger det alltid med magevondt. Stikk og knip. Ikke noe særlig, men tenker som du, at det er kroppen som sier i fra.
 
Høres veldig kjent ut. Når jeg har travle dager, der kroppen er sliten og trøtt så følger det alltid med magevondt. Stikk og knip. Ikke noe særlig, men tenker som du, at det er kroppen som sier i fra.

Takk for svar :-) Sliter også veldig med hard mage, så den strever nok også med det. Fikk meg en lur og en god middag, så magevondten har sluppet. Men fjerter verre (stink!) og sitter på do uten hell :P Hehe. Ai ai, så ærlige og åpne man blir!
 
Jeg hadde samme, om det var fordi jeg var sliten er usikkert, men jeg er ganske sikker på at det er fordi jeg er fullstendig forstoppet, kanskje enda verre når jeg er sliten. Må ty til dulcolac nå, det gjør også at jeg får magesmerter, men det er på en måte bedre fordi det hjelper etter en stund.
 
Takk for svar :-) Sliter også veldig med hard mage, så den strever nok også med det. Fikk meg en lur og en god middag, så magevondten har sluppet. Men fjerter verre (stink!) og sitter på do uten hell :P Hehe. Ai ai, så ærlige og åpne man blir!
Haha, hard mage og fjerter så stinker her og! Her løsner det etter noen dager, men da er det sånn at jeg må akutt!!! På do. Så blir jeg hard i magen igjen. Æsj altså!
 
Haha, hard mage og fjerter så stinker her og! Her løsner det etter noen dager, men da er det sånn at jeg må akutt!!! På do. Så blir jeg hard i magen igjen. Æsj altså!

Som å lese om meg! Og akkurat det som skjedde nå nettopp. Har slitt med å gå på do i hele dag og vondter i mage, så plutselig nå just fikk jeg kjempe vondt og eksplosjon i do. Godt å få det ut da iallefall :P
 
Jeg også blir sliten i magen når jeg har stått på i flere timer uten ordentlig hvile. Presser på nederst i magen og er ubehagelig :(
 
Back
Topp