Vond mage etter fødsel?

Missy95

Elsker forumet
Julikulene 2020
Hei!

Det er nå 8 dager siden fødsel. Kjenner jeg er skikkelig øm i magen og litt sånn kvalmende vondt, særlig når jeg trykker på magen. De siste dagene har jeg også hatt skikkelig diaré. Kan ikke huske denne vondten i magen osv fra forrige fødsel, er dette normalt? :bored:
 
Hei!

Det er nå 8 dager siden fødsel. Kjenner jeg er skikkelig øm i magen og litt sånn kvalmende vondt, særlig når jeg trykker på magen. De siste dagene har jeg også hatt skikkelig diaré. Kan ikke huske denne vondten i magen osv fra forrige fødsel, er dette normalt? :bored:

Kan ikke huske at jeg hadde det heller. Ring sykehuset og hør? Det første som slo meg er at det er noe fra morkaka eller noe som ligger igjen?:bored:
 
Hei!

Det er nå 8 dager siden fødsel. Kjenner jeg er skikkelig øm i magen og litt sånn kvalmende vondt, særlig når jeg trykker på magen. De siste dagene har jeg også hatt skikkelig diaré. Kan ikke huske denne vondten i magen osv fra forrige fødsel, er dette normalt? :bored:
Ville ringt barsel :happy:
 
Jeg ville også ringt, om du har noe hinnerester igjen kan det utvikle seg til en stygg infeksjon og i verste fall sepsis om det ikke oppdages!
 
Her har vi hatt omgangssjuka, ein om gongen i tur og orden(så temmelig trygg på at det ikkje er noko vi har ete). Så det kan vere noko så uskyldig.
Det kan også vere livmora som trekker seg saman. Det kan vere ubehagelig for nokon.
Men så er det då, om det skulle vere noko meir alvorlig... Og det kan vere veldig skummelt. Eg er sikker på at du får time raskt dersom du ringer og forteller.

Har du feber?
 
Her har vi hatt omgangssjuka, ein om gongen i tur og orden(så temmelig trygg på at det ikkje er noko vi har ete). Så det kan vere noko så uskyldig.
Det kan også vere livmora som trekker seg saman. Det kan vere ubehagelig for nokon.
Men så er det då, om det skulle vere noko meir alvorlig... Og det kan vere veldig skummelt. Eg er sikker på at du får time raskt dersom du ringer og forteller.

Har du feber?
Ikke hatt feber, nei. Mistenkte først at det var noe jeg hadde spist, men har stort sett spist det samme som de andre i huset. Har spist mye mer brød enn jeg pleier, men vil jo tro at man da blir hard i magen og ikke løs.
 
Står på ahus sine sider at etter hjemreise må man kontakte jordmor eller lege hvis det er noe. Så får ringe i morgen siden legekontoret er stengt nå.
 
Back
Topp