Vond mage ble til slutt gode nyheter!

Pia81

Elsker forumet
Måtte til sykehuset i går med magesmerter som ikke ville gi seg.. Det var i grunn
bare til ekstra kontroll, men jordmor ville ikke ta noen sjanser!

De undersøkte meg veldig nøye og møtte både en superkoselig jordmor og en veldig
flink lege. Fikk sett barnets hjerteslag og fant til slutt ut at babyen har det bra.
Legen ville for sikkerhetsskyld ta en ultralyd, for å være helt sikkert.[:)]

Når jeg lå der på benken, med min kjære ved min side, så spurte legen om vi visste
hvilket kjønn det var (og det gjorde jo ikke vi). Så han fortalte oss at vi venter
en GUTT!!!!!!!!!!!! En veldig stor sådan.... [8|]JEg fikk tårer i øynene, det var så koselig
å høre at magesmertene ble mindre bare han fortalte det...[:D]

Han sa også at hvis jeg går ut termin, så blir lille Preben over 4kg.. [&:] grøss.. men men... det skal gå bra

Fikk se at alt fungerte som bare det, og han sa jeg hadde et bra og sundt svangerskap. Så da
kan bare magesmertene være der, for nå vet jeg at "lille" gutten vår har det bra!!!!!!!!!!!!!!!![:)]

Så nå går jeg bare å soser. Har bestemt oss for å holde det hemmelig, hvilket kjønn det er, så det var
så deilig å skrive det her nå!!![:D][:D] for jeg sprekker av spenning.

Åååh så bra da at alt er i orden.
Og gratulerer med den lille gutten i magen!![:D] Så koselig[:)]

Grattis med gutt! fint at alt står bra til med småen, man blir litt mer letta av å vite sånt:) nå kan du bare glede deg til terminen- til "kjempen" kommer [;)] hihi

Takker for det...
Ble så overrasket, for jeg har trodd det var ei jente hele tiden.. så går rundt i et
gledes sjokk enda[:D]

Skal bare glede meg nå ja, merker at ikke magesmertene er sååå ille, så som jeg
vet at gutten min har det bra.

Så koselig da. Fint at alt var i orden og at du følte at du ble tatt godt vare på.
Gratulerer med gutten!

Så koselig å høre at dere ble vel mottat og fikk en god opplevelse av undersøkelsen[;)]Gratulerer masse med at det er gutt[;)]Klem fra Laila.

Er så glad på dine vegne Pia81!!![:D]
Ingenting er bedre enn gode nyheter etter en slik sjekk...
Grattis så mye med Preben (fint navn!!)

Nå må du bare kose deg fremover, så skal du se at magesmertene blir borte.. Ofte bekymringene som forårsaker dem.[:)]

åååå kor koseli da. Preben va et fint navn..
dåkk får ha lykke te videre da. E itj læng igjæn no sjø [;)]

Flott at det ordnet seg for deg hos legen :-) heldige e dokkar som har fått vite kjønn,eg har vært til kontroll 8 ganger og den legen eg bruker tar ultralyd hver gang...Tross dette har vi kje fått vite det denne gang..hehe...Luring som vokser inni magen!Lykke til videre :-)

Så moro at det gikk så bra da!!! Grattis med gutt!!

ORIGINAL: Anita20

Gratulerer med gutten [:)]
signerer denne, og godt at alt sto bra til[;)]

en liten gutt så koselig,funnet navn også så jeg[:D]

bra at alt var i orden,og god bedring med magesmertene.[8|]

Så koselig! Velkommen i gutteklubben!! [:D]

Husker ikke akkurat hvor stor han var. Jeg ble så forfjamset da han fortalte kjønnet at jeg ramlet litt av
etterpå[:D][:D][:D]..
Men han var 17%større en vanlig.. Hvis det sier deg noe...
Skal møte mamma i dag... tro om jeg klarer å holde det hemmelig.. hehe.. [:)]

Back
Topp