vond lukt

kathrine80

Glad i forumet
har siden jeg fødte hatt vondt lukt (reker) nedentil, skal til legen i morgen og tenkte nevne det...er vel en kur jeg kan ta?

evt må jeg har gyn?

og hvordan er det da man er gravid på ny og ammer?

Det hadde jeg også. Men hos meg forsvant det av seg selv . Men jeg leste om det og tror det er noe som heter vaginose. Kan være lurt å nevne det til legen for sikkethets skyld iallefall om det er seks mnd siden fødsel.=)

Kan være bakteriell vaginose. Mener det er noe for det uten resept, lactal eller noe ??

må man ha gynokologisk?

Den behandlingen jeg nevnte tror jeg skal være enkel å gjøre selv. Skal settes vaginalt, for å rette opp PH balansen (har bare sett det på reklame så ikke helt sikker på detaljene)

Helt sikkert bakteriell vaginose. best å få en time hos lege, som kan skirve ut noe på resept til deg. Ofte må det noe sterkere til(enn det som er på apoteket) til for å få det vekk.

kan spørre i dag ;)

De tar en liten bakterieprøve gynekologisk for å sjekke om det er bakteriell vaginose. Det er veldig vanlig og gir mer utflod og en sterk lukt.

Men den må behandles med antibiotika, både deg og mannen, og etter hva jeg vet så kan en ikke ta det mens en er gravid eller ammer. Da må du nesten bare vente til du er ferdig med å amme. Infeksjonen er etter alt jeg vet ikke farlig, bare ubehagelig.

Back
Topp