vond lukt

ORIGINAL: Storetroll

ja jeg skal til legen men fikk ikke time før 10. feb, og det er en uke siden jeg bestilte time....de er så treige.
skal samtidig ta 6ukerskontrollen....ehm ja vet, jeg er et par mnd for seint ute [&:] det er alderdommen.....

hehe..hvordan skal det bli når vi blir enda eldre,hehe

tør ikke tenke på det engang... jeg er godt på vei for å si det sånn. gikk til kjøkkenet idag 3 ganger på rad og glemte hva jeg skulle før jeg har kommet frem.. er det mulig[:-]

hehe
som meg det!
sier ting til samboer og han sier hææ hva sa du.. da er mitt svar:hvordan tror du jeg skal huske hva jeg sa for 2 sekunder siden? du må følge med når jeg sier det 1 gang[8D]
blir skremt av meg selv

hahahha, som å høre meg selv snakke[:D]
av og til snakker jeg i ubevissthet. jeg glemmer hva jeg snakker om før jeg har fullført setningen... og når jeg er ferdig å snakke så aner jeg ikke hva det var jeg sa [&:]

ORIGINAL: *Nikki*

Ja det lukter fisk...eller reker som hun sier øverst på tråden her[:'(]
jeg har prøvd alt av sånne tabletter, vivag , multi-gyn og lactal. ingenting funker...

får ta en sånn fiskekur da. og håpe at det ikke er noe værre... [8|]

slike ting funker ikke.. må ha denne kuren=)
hehe.. sier du fiskelukt til legen skjønner de hva du sliter med=) sikkert om du sier reker også[8D]
det er en bakteriell vaginose detter her,ubalanse i bakteriefloraen down under;)

ja helt klart bakteriell vaginose. Trenger ikke GU, bare Flagyl som nikki sier.

ORIGINAL: Hello_Cupcake

jeg har prøvd alt av sånne tabletter, vivag , multi-gyn og lactal. ingenting funker...

hehe.. sier du fiskelukt til legen skjønner de hva du sliter med=) sikkert om du sier reker også[8D]
det er en bakteriell vaginose detter her,ubalanse i bakteriefloraen down under;)

ja helt klart bakteriell vaginose. Trenger ikke GU, bare Flagyl som nikki sier.

Jeg var på GU hos legen på mandag og hadde da sånn vond lukt.[:'(] Hun sa at det var ubalanse i bakteriafloraen. Fikk beskjed om at jeg måtte ha antibiotika for det (???), men siden jeg ammer så kunne jeg ikke få det. Så da skulle jeg bare prøve Vivag og "se det an"...[8|]

Er Flagyl en form for antibiotika; eller er det noe annet???

[&:] noe dritt!!! Fikk det sist, rett til legen, forklarte og fikk piller. Var digg å føle seg fresh igjen!!

sign dette. kom deg til legen! [:)]

de har igrunnen en annen type enn flagyl de vil gi når man ammer, men ikke alltid den er inne.
men jeg fikk flagyl nå på 6 ukers ktr.
skulle ha en annen type, men apoteket hadde den ikke,ringte ned til legekontoret og snakket med legene-de sa hun kan også ha flagyl om den andre ikke er å oppdrive på lenge.
du kan bare glemme noe annet enn ab kur for dette.

de har igrunnen en annen type enn flagyl de vil gi når man ammer, men ikke alltid den er inne.
men jeg fikk flagyl nå på 6 ukers ktr.
skulle ha en annen type, men apoteket hadde den ikke,ringte ned til legekontoret og snakket med legene-de sa hun kan også ha flagyl om den andre ikke er å oppdrive på lenge.
du kan bare glemme noe annet enn ab kur for dette.

Blæ! [:'(] Kunne ikke bare legen sagt det da [:@]

Får vel ta en tlf dit til uka da. Vet du hva den andre typen heter? Den som ikke er Flagyl?

klarer ikke huske det..apoteket fakset bare resepten til apoteket. så ringte de og sa de ikke hadde den, men hadde snakkt med legekontoret og legene der og flagyl gikk fint.

skal se om jeg kan sjekke felleskatalogen senere og se=) da finner jeg jo synonym preparatene=) men legen burde vite dette da..

Back
Topp