Vond lukt i huset...

babyliten

Forelsket i forumet
Jeg holder bokstavelig talt på å bli gal. Det lukter så forferdelig fælt her inne, samboeren kjenner selvfølgelig ingenting - men de siste ukene har jeg kjent en forferdelig stank her inne. Det er jo kun ett år gammelt alt her, så er ikke mugg. Men det lukter sterk treverk eller noe lignende. Jeg har vasket vegger og tak to ganger, men lukta kommer ikke bort. Åeh, er det noen som har noen kjempe råd?:wtf:

Haha jeg sliter med samme!!
Huset er nytt fra desember 2014 så det skulle ikke være noe galt, balansert ventilasjon har vi også. :o

Vi malte i stua i høst, men isteden for frisk nymalt lukt fikk vi skikkelig fæl lukt i stua. Mannen kjenner ingenting.. Ble bedre om vi alltid har døren til resten av huset åpen, men nå kjenner den lukta igjen!! Arrrgh. Lukter liksom gammelt og innestengt.. Og alle møblene er jo også nye så det gir ingen mening :( trenger råd jeg også

Haha jeg sliter med samme!!
Huset er nytt fra desember 2014 så det skulle ikke være noe galt, balansert ventilasjon har vi også. :o

Vi malte i stua i høst, men isteden for frisk nymalt lukt fikk vi skikkelig fæl lukt i stua. Mannen kjenner ingenting.. Ble bedre om vi alltid har døren til resten av huset åpen, men nå kjenner den lukta igjen!! Arrrgh. Lukter liksom gammelt og innestengt.. Og alle møblene er jo også nye så det gir ingen mening :( trenger råd jeg også
Ja er vell desember 2014 her også, og alle møblene våre er kjøpt nye. Men når jeg sitter i sofaen så kjennes det faktisk ut som stanken kommer fra ryggen på sofaen. Men så kjenner jeg lukta flere plasser også så jeg aner ikke. Jeg må allefall få bort lukten snart, for jeg er på nippen til å "flytte" på hytta for en periode :p med denne kvalmen og disse brekningene så er det ikke godt med denne lukta.

Jeg har noe som heter dofta. Det er en genial duftlampe :-) Sliter med alt av lukt. ..mat , avis, bøker, blader..... alt !

Jeg har noe som heter dofta. Det er en genial duftlampe :-) Sliter med alt av lukt. ..mat , avis, bøker, blader..... alt !
Hvor kjøpte du den? Fikk tips om duftlys men det funker jo til dels, men den andre lukta er der fordi. Er sikkert i stoffet på sofaen og alt :-/ kjente ikke noe før jeg ble gravid.

Jeg kjøpte den på jobben min.....men den er jo konk.. sjekk nettsiden dems om forhandler. Dofta.com kanskje. ..eller på Facebook siden dems.

Eddik skal ta lukt, kan prøve å vaske litt med det eller sette en kopp bak sofaen og se om den absorberer noe av lukten. Nå lukter ikke eddik heller godt da, så mulig du må flytte til hytta imens;)

Blir gal av lukter selv. Sliter forsåvidt ikke med huslukta, men mannen stinker, toåringen stinker og alle jeg møter på min vei stinker. Det er helt grusomt og alt annet enn et "artig" svangerskapstegn. Mye verre denne gangen enn forrige gang:(

Blir gal av lukter selv. Sliter forsåvidt ikke med huslukta, men mannen stinker, toåringen stinker og alle jeg møter på min vei stinker. Det er helt grusomt og alt annet enn et "artig" svangerskapstegn. Mye verre denne gangen enn forrige gang:(
Ja jeg har mye rundt meg som stinker jeg og. Kjøpte en parfyme til mannen en stund før jul som jeg syntes var knall god, nå kan jeg ikke fordra at han kommer i nærheten med parfyme en gang :-( ikke klarer jeg å bruke parfyme selv heller.

Back
Topp