Vond lukt fra navel

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Det væsker fortsatt litt og lukter vondt fra navelen til lille nå etter fem uker. Vi vasker med klosheksidinsprit morgen og kveld, men føler ikke at det avtar. Hva slags navelerfaringer har dere?

Ville ha spurt om de kunne smurt på middel på helsestasjonen...

Her datt den av på dag 3 og har hatt litt blod i en uke etterpå, men nå er den helt fin.

Sent from my iPad using BV Forum

Du burde kontakte helsestasjon.. for hvis det lukter og vesker, så kan det være en liten betennelse ;)

Lillebror mistet navlestumpen 5 dager etter fødsel uten at det hadde lukket seg helt, 4 dagen luktet det, men det var bare blodet under..luktet gammelt blod.. så fort navlestumpen hadde falt av og jeg fikk renset, så forsvant lukten å;)

☆★hilsen meg★☆

Spør helsesøster! Samme skjedde med min sønn når han var liten.. helsesøster "svidde" av navlen med en stift..husker ikke hva det heter..

Kan være det sitter igjen litt vilkjøtt, eller hva de kaller det. Storesøster her hadde pittelitt igjen etter at stumpen falt av og det luktet ikke godt. Kan behandles, men kan også gå over av seg selv. Ville spurt på helsestasjonen hva de synes.

Sånn er det her og... 6 uker igår. Skal på 6 ukers kontroll onsdag neste uke,så nevner det nok da.

Sånn er det her og... 6 uker igår. Skal på 6 ukers kontroll onsdag neste uke,så nevner det nok da.
Jeg var innom apoteket i dag for å høre om de hadde noen råd. Fikk jo da det rådet jeg burde ha tenkt på selv...drypp morsmelk på den, funker jo på alt! Blir spennende å se om det har noen effekt!

Min lille hat også en navlestump som ikke har grodd skikkelig. Væsker bittelitt, men det lukter ikke da. Vi skal til hs på onsdag så får hun se på den.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det hadde lille her og etter fire uker. Kjøpte lapisstift på apoteket og helsesøster hjalp meg med å ta det på. Holdt med én behandling. Men ikke ta på selv hvis ikke du kan det. Den kosta vel godt under hundrelappen :)

Back
Topp