Vond legg...smerter som går fra kneet og ned til leggen og foten

PersilleLille

Glad i forumet
Det er så vondt[:(] skikkelig trykkende vond følelse, men den er ikke hoven eller noe..bare veldig varm og vond..
slik har det vært av og på i maaangen månder nå...var innom på akutten på sykehuset i fjor pga legen misstenkte blodpropp. fikk et lite utsalg på det i blodet, men ikke nok til at det var i fare liksom.
men jeg vet ikke...
noen som har vært borti lignende?
Er gravid.

ORIGINAL: lykkeligemeg

beinhinnebetennelse? jeg hadde det. kan minne om de symptomene du beskriver!

Får man ikke det i hele kroppen da?

Be de ta ul av leggen! Du er tross alt gravid, og det kan høres ut som blodpropp... Ville sjekket det igjen!

Tror jeg ville fått sjekket den igjen for blodpropp. De kan vel se det med ultralyd?

Ellers kan man få en form for bekkenløsning der ei nerve kommer i klem og det kan gjøre vondt ned i kneet. Jeg hadde det en liten periode, men tror det gjorde vondt ned på innsiden av låret og ned til kneet. Mest vondt på innsiden av kneet. Men tror ikke det var varmt, bare vondt.

Nei, ville fått utelukket blodpropp helt sikkert aller først. Håper de finner ut av hva det er, og at det går over fort[:)] God bedring[;)]

ORIGINAL: DeFørsteÅrene

Får man ikke det i hele kroppen da?

Jeg forbinder beinhinnebetennelse med vondt på framsida av leggen, nesten som man er veldig lemster/støl. Det er vanlig å få i leggen.

får du det bare i det ene kneet ?

Har sykt vondt til tider i knærne som går ned til foten, ingenting hjelper... også fra albuene og ned til fingrene...
Legen sjekket leddgikt, men ikke noe mer[&:]

Var det første som slo meg også.

Back
Topp