Vond korsrygg

Fru M

Betatt av forumet
Er 4+4 i dag og har siden før IKM hatt vond korsrygg, det varierer i styrke og kommer og går litt. Først trodde jeg det var mensen smerter men føler smertene endrer seg fra mensensmerter til bare verk/stråling. Andre som har det slik ? Er dette normalt ? :)
 
Er helt normalt. Jeg har hatt det slik i 3 graviditer nå og noen dager er værre en andre :happy:
 
Det er helt normalt ja, dette hadde jeg og ;)
 
Jeg har ekstremt vondt i korsryggen når man berører den, men ikke ellers når jeg sitter/går. Normalt tegn på graviditet eller bør jeg gå til kiropraktor før graviditeten tar av? :p
 
Jeg har det sånn og. Noen ganger gjør det skikkelig vondt og da sliter jeg med å stå. Men varer ikke så lenge. Hadde det slik sist og:)
 
Jepp, ryggvondt fra før jeg testet positivt her.. Kommer og går, varierer i styrke, skikkelig slitsomt om natta.. :yuck:
 
Jeg har merker det spesielt godt hvis jeg har stått litt forskjært over en pasient ol. Regner ikke med det blir bedre utover svangerskapet...
 
Det har jeg også, men tror der er mest fordi beg ble påkjørt for et par uker siden..
 
Jeg har det hvis jeg ikke sitter nok. Kroppen sier ifra rett og slett.
 
Hatt skikkelig vondt i 4dager gikk til behandling i dag å var full lås i bekken og stivnet muskelatur. Anbefaler alle å sjekke :Heartred
 
Jeg fikk det også forrige uke, hekt utrolig vondt!! Klarte ikke gå, medisiner fra legevakt osv. Var hos kiropraktor mandag og skal tilbake i morgen.

Fikk vondt før positiv test, på et sted jeg ikke har vært plaget tidligere (litt høyere opp). Rimelig sikker på at det er relatert til graviditeten.

Slet en del etter fødselen sist, og her en dag nevnte en kollega at det ikke er uvanlig at ting ikke kommer helt på plass der det skal være. Angrer på at jeg ikke gikk til behandling, hadde blant annet problemer med å ligge godt uten bekkenputa i nesten 1,5 år.
 
Back
Topp