Vond korsrygg

Julismil

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Har de siste dagene begynt å få vondt i korsryggen. Klarer ikke helt å beskrive følelsen, men korsryggen kjennes veldig "trøtt" ut, lett verkende smerte i kombinasjon med stølhet. Kan minne litt om mensmurring, men ikke helt det heller. Brer seg over til hoftekam og nedover lår og legg på begge sider, men helt klart mest på venstre. Har hatt et kranglete bekken siste tiden og det kjennes ekstra godt de dagene jeg har vært mye aktiv. Er det rett og slett bekkenløsning/låsningen som har blitt verre, eller kan korsryggvondten være noe annet? :)

Glemte å nevne at jeg samtidig som korsryggvondten oppstod, er begynt å kjenne på stikking nedentil og nedover lysken. Aner ikke om det har sammenheng men :p

Jeg kjenner det også litt i korsryggen, men har ikke ilinger ned langs lår og lysk, så for min del tror jeg det er pga av at magen blir stadig større og tyngdepunktet endrer litt på holdningen min [emoji19] har dessverre ingen råd i forhold til det du beskriver. Håper noen med litt mer erfaring kan svare deg [emoji4]

Kan hende det er baby som presser på noen nerver som gjør at du får vondt.
Jeg blir mye sliten i bekken, hofter og rygg for tiden. Både av å gå og av å stå rett opp og ned. Beina blir også fort slitne. Er nok litt typisk for de siste 10 ukene av svangerskapet dessverre :(

Det er sant det da, 2. Trimester var definitivt det beste for min del. Merker at alt er mye tyngre nå, blir sliten av å gå opp trappen til 2. Etasje[emoji85][emoji12] blir vel bare tyngre og tyngre nå. Bare 8 uker igjen [emoji7]

Back
Topp