Vond korsrygg

4321

Blir kjent med forumet
Flere som er plaget med vond korsygg? Har vært skikkelig ille nå på ettm/kveld, iler litt nedover ene låret også. 10+5 i dag.
 
Ja ! Det var faktisk det første symptomet jeg hadde...uten å vite at jeg faktisk var gravid da.. Har ikke hatt det med de to barna jeg har fra før, så dette var nytt for meg. Har hatt så vondt at bare å bøye seg littegrann frem har vært ilende vondt. Ganske utrolig at det er hormoner som gjør det. Trodde nesten det hadde skjedd noe veldig galt inni der.
Jeg er 12+1 og det er til tider vondt enda, men langt i fra så galt som i starten..
 
Vondt i en sene/muskel som går rett under korsryggen og nedover venstre rompeball! Utrolig vondt :( Er 13+3
 
Samme her. Jeg sliter en del med det fra før, men det kommer uten tvil oftere og lettere nå.
 
Jeg var ille plaget med bekkenlåsning med nr.1,håper inderlig det ikke begynner allerede nå denne gangen:/
 
Jepp. Begynner å bli ganske vondt og tåler ikke my gåing/ståing på hardt underlag før jeg stivner helt nå :( Også begynt å stråle nedover i rumpa.

Har hatt problemer med isjas før, så var litt spent på hvordan det kom til å utarte seg når jeg ble gravid..
 
Åja, sår og stiv. Sliter med muskler og ledd til vanleg, og blir værre når eg går gravid. Gruer meg til å legge meg for kvelden. Finner ingen gode ligge stillinger, og så kan eg ikkje ligge for lenge i samme stillinga for da stivner eg og blir veldig sårt/vondt... Blææææ...:wtf: Føler meg gammal og krank når eg skal reise meg etter å ha sitti ei lita beita. Må lissom gå det litt til, men kan ikkje gå for mykje/langt heller da er det gale... er så gøy atte:hungover:
 
Jepp! Jobber ofte i ukomfortable stillinger og er ikke flink til å bruke tid på å gjøre tilrette for meg selv. Alt skal jo helst gå så fort. Så da kjenner jeg der fort i korsryggen. Er så slitsomt når man sovner med vondt om kvelden og våkner med samme smerte :/
 
Back
Topp