Vond i lysken...

Challa

Betatt av forumet
Flere som har vondt på undersida av magen og lysken. Har dei siste dagane fått plutselig vondt på undersida av magen og lysken på høyre side, kan komme når e gjespa eller pusta tungt inn, eller ved bevegelse. Skikkelig vondt, men det gir se ganske fort og går over til en sviende og varm følelse i området. E i tillegg konstant en sår følelse nedover mot sidene på underlivet når e bevega me(tenke det har med tyngde å gjør).
E forresten 38+1 i dag så e ikkje lenge igjen no :)

er øm og til tider vondt der jeg også, noen ganger får jeg skikkelig strekk ved brå bevegelser, helt grusomt.. er nok bare ligamentbåndene som strekker på seg. men av og til blir det vondt når snuppa beveger seg.

Jeg får ofte lyskestrekk når jeg må tisse, spesielt om morningen når jeg beveger meg eller skal stå opp...AU!

Ja jeg får også noe liknende. Eller - i hvertfall den strekken ved brå bevegelser (eller brå og brå... Hvis jeg snur meg i senga, for eks. Herlig). Har dessuten veldig mye stikkinger i underlivet, sliter med å gå da. Regner med det er modning, for hodet til mini ligger langt nedi bekkenet ifølge legen. Er 38+6 idag.

Back
Topp