Vond hals

nnugni

Glad i forumet
Liten jente idag som våknet med vond hals. Huff ikke gøy , noen forslag til hva jeg kan få henne til å spise ? Godt det ikke er så fint vær , for da hadde det hvert veldig dumt . Blir nok en film dag idag igjen , ikke morro å hvert en liten syk jente og alle vennene er på ferie så det er ingen leke kompiser i nærheten heller. Dette ble vist et lite klage innlegg på vegne av min datter , men det er ikke så morro for meg heller må jeg si . Alene og uten penger til å gjøre noe . Hater dette ,, er vant til å ha masse penger om sommern og kunne reise på ferie og gjøre masse morro , men nei ikke denne sommern og det synes jeg er pyton. Vel det blir vel kanskje en prinsesse film eller to på meg idag da Takk for at du leste

ikke gi mye melkeprodukter, da melk er slimdannende og gjør vond hals verre :)

Hilsen ei som var plaget med halsen hele barndommen helt til foreldrene mine tok vekk melk fra kostholdet :)

Messy skrev:
ikke gi mye melkeprodukter, da melk er slimdannende og gjør vond hals verre :)

Hilsen ei som var plaget med halsen hele barndommen helt til foreldrene mine tok vekk melk fra kostholdet :)

Takker for tipset , her drikker vi ikke melk men en yoghurt i ny og ne så vi får nok ligge unna yoghurt en liten stund .

vi drikker ikke melk vi heller :) god bedring til jenta :)

Back
Topp