Vond drøm :(

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Drømte i natt at jeg plutselig aborterte, og det kon ut nesten som i en bit med hard gele så vi tydelig kunne se babyen. Mannen mente det var kult, at vi kunn se den så tydelig, mens jeg var knust. Utrolig deilig å våkne og skjønne at det ikke var ekte, men slike drømmer etterlater liksom et vond spor i kroppen, om dere skjønner hva jeg mener... :(

Jeg har hatt lignende drømmer tidligere i graviditeten. Helt forferdelig. Husker jeg drømte at den knøttlille babyen levde når den kom ut, og at vi bare måtte sitte å se på den. Helt forferdelig, og heldigvis ikke sant! Du skal ikke møte babyen din før om mange mnd :)

Drømte i natt at jeg plutselig aborterte, og det kon ut nesten som i en bit med hard gele så vi tydelig kunne se babyen. Mannen mente det var kult, at vi kunn se den så tydelig, mens jeg var knust. Utrolig deilig å våkne og skjønne at det ikke var ekte, men slike drømmer etterlater liksom et vond spor i kroppen, om dere skjønner hva jeg mener... :(
Så guffen drøm!! Synes drømmene er mange og virkelighetsnære for tiden..Mye av den typen der jeg føler jeg er halvvåken og "styrer" drømmen på en måte, og blander sammen gamle og nye hendelser og folk i en uforståelig grøt.. Konfrontert mannen med hans uakseptable reaksjon? :P

Du er ikke alene om å ha slike drømmer, nei! Jeg har også drømt flere ganger at senga er full av blod. Lettelsen er jo stor når man våkner og alt er som det skal, men det sitter i en stund likevel. :Heartred

Drømte også i natt at det kom ut et lite embryo, ikke noe blod eller noe, bare plutselig en mini baby med to øyne som lå i fosterstilling. Så dro jeg på sykehuset og tok ul og der kunne de ikke skjønne hvordan det hadde kommet ut et embryo siden inni der lå det en liten baby, og bare 1 fostersekk og alt var lukket. Helt rar drøm o_O

Drømte også i min forje gravidtet at jeg fødte i uke 14 og ungen levde, så jeg prøvde så hardt jeg kunne å amme den å sånn.
På slutten av gravidteten drømte jeg at jeg fødte hunden min, og jeg ble psykisk syk :wtf

Jeg drømte at jeg hadde tre mulige fedre til babyen. Våknet og var litt lettet over at gubben lå ved siden av meg

Jeg har drømt at jeg har mistet tre ganger hittil i svangerskapet. Sist gang så drømte jeg at jeg begynte og blø. vi dro ned på legevakten og der tok det kjempelang tid for og få hjelp. Med det hang et lapp på veggen hvor det stod " Hvis det haster og du er gravid bruk denne" også var det en ting man kunne sette seg på. Jeg ble jo usikker men satte meg ned. Det viste seg og være til høygravide en ting som tok vannet. Så jeg hadde da tatt mitt eget vann og drept min egen baby. Måtte føde den som normalt og det kom en kjempe liten baby ut. Veldig merkelig drøm og veldig letta når jeg våkna :P

Back
Topp