Volvo v50

Bare vet at de er små og trange. 

Ja, vi har erfaring - veldig dårlig erfaring.

For det første så er de utrolig små og trange, både til passasjerer og til bagasje.
I tillegg hadde vi UTROLIG mye klatt med vår. Tror nesten den var mer på verksted enn den var på veien.
Og som om ikke det var ille nok, så var alle delene dyre, så hvert verkstedbesøk gjorde et solid innhugg i lommeboka.

Kommer aldri til å kjøpe volvo igjen.

Trangeste volvoen ever!!!!
Ikke er den god å kjøre heller!

Vi har 850, mamma og pappa s80, brudern s70 , svigerbror 760, svigerfar v70 og svigermor v50.

v50 er en drittmodell.

De bruker den aldri når de skal noe, for det er jo ikke plass til den dritt av folk og bagasje i baksetet.
Har hatt Amalie sin bilstol i den (besfafe) og det blir traaaangt i forhold til i vår 850.

Avrunda og pyton i kantene gjør at den blir minimal innvendig.

Nåja.. Hver sin smak! ..Den er god å sitte i, god å kjøre men absolutt ingen familiebil. Bagasjerommet er litt lite. Såvidt - og akkurat vogna men that's it. [:)]

ORIGINAL: xCamillax

jaiks. Glad jeg spurte nå ja [:)]

Jeg hadde ikke engang vurdert bilen nå når vi har to barn.
Den var for liten når vi bare hadde 1

Mye feil på de [;)] ei jeg jobbet med kjøpte en ny, den brant opp, en annen jeg jobbet med kjøpte og har den konstant på verksted[;)]

Vi elsker volvo, men ikke den modellen der..ta heller en V70, lite trøbbel og MYE større bil[:)]

ORIGINAL: Netteliten..

Nåja.. Hver sin smak! ..Den er god å sitte i, god å kjøre men absolutt ingen familiebil. Bagasjerommet er litt lite. Såvidt - og akkurat vogna men that's it. [:)]

Ja, det er gode seter i den.
Men det hjelper liksom ikke når man må sitte klistra oppi frontruta for at man skal ha plass til ungene baki...

Og man får pressa vogna inni bagasjerommet.
men dersom man skulle ha behov for å ha med noe mer, må man ha takboks. eller tilhenger.

Vi har den og vi er fornøyd.

Det skal sies at vi kjører lite. Vi kjører helst til og fra jobb (liiiten vei) og til og fra familie, og så på fjellet i ny og ne. Vi har hytte så de fleste vintertingene våre er der.

Men - vi har GOD plass i bilen da. Vi har bugaboo-vogn så den tar ikke så stor plass, og vi får plass til bagasje og gutten vår (og babyen også, garantert [:D][:D][:D]).

Må ha ny bil når vi en gang blir to voksne og tre barn, men foreløpig duger bilen som bare det, den er kjempegod å kjøre, den er fin og vi har god plass til beina til tross for bakovervendte barneseter osv. (jeg er 1,70, mannen er 1,74, så vi er ikke veldig lange).

Ja vi har v50 og er kjempe fornøyde. Ingen problemer eller noe. God nok plass til oss, men kanskje bagasjerommet skulle vært litt romsligere bare,

Japp- og vi er svært fornøyde. Det er på ingen måte en stor stasjonsvogn, men det er du jo sikkert klar over. Beste bilen jeg noen gang har kjørt og veldig god å sitte i. Kjøpte bilen ny for ett år siden og har ikke hatt problemer med noen verdens ting. Hadde garantert kjøpt den samme igjen.

Vi har kjøpt oss XC70, stasjonsvogn. Det er ok plass i den. Litt lite baggasjerom hvis jeg skal pirke på noe. Vi har ikke barn, men har testet om det går inni barnevogn. Det er det god plass til. Litt usikker på om vi kommer til å kjøpe en annen bil den gangen vi får barn, for vi har bikkje også. Har ikke testet om det er plass til bur og vogn. (God plass til baggasje ved siden av vognen.Så det bør gå fint. (Har stor hund)

Men ellers er det den beste bilen jeg noen gang har hatt! Jeg sliter med vond rygg, og vi kjører mye og lange distanser. Den er helt suveren på komfort! Bruker lite drivstoff, automat, turbo og firehjulstrekk. Fantastisk vinterbil!! Har aldri hatt noe feil med den.

Litt rotete innlegg men... Storfornøyd med den uansett [:D]  

Har masse erfaring. Styr unne 2004 modellene, bare dritt med de. De ble lansert det året og mye spebarnsfeil.

Fra 2005 er de mye mer driftsikkre. Vi har en 2006 modell, har ikke hatt noe trøbbel med den det året vi har hatt den. 2004 modellen vi hadde før var inne for noe hele tiden omtrent, lurte på om jeg kom  til å få invitasjon til julebordet til falken.[8D]

Men er dere en lang eller stor familie, så vil jeg ikke anbefale den. Her er vi bare 3 stk og ingen av oss er spes lange, så for oss er den helt perfekt.[:D]

ORIGINAL: Mesaana

Har masse erfaring. Styr unne 2004 modellene, bare dritt med de. De ble lansert det året og mye spebarnsfeil.

Fra 2005 er de mye mer driftsikkre. Vi har en 2006 modell, har ikke hatt noe trøbbel med den det året vi har hatt den. 2004 modellen vi hadde før var inne for noe hele tiden omtrent, lurte på om jeg kom  til å få invitasjon til julebordet til falken.[8D]

Men er dere en lang eller stor familie, så vil jeg ikke anbefale den. Her er vi bare 3 stk og ingen av oss er spes lange, så for oss er den helt perfekt.[:D]

Fniiiiiis.

ORIGINAL: Meten

Vi har kjøpt oss XC70, stasjonsvogn. Det er ok plass i den. Litt lite baggasjerom hvis jeg skal pirke på noe. Vi har ikke barn, men har testet om det går inni barnevogn. Det er det god plass til. Litt usikker på om vi kommer til å kjøpe en annen bil den gangen vi får barn, for vi har bikkje også. Har ikke testet om det er plass til bur og vogn. (God plass til baggasje ved siden av vognen.Så det bør gå fint. (Har stor hund)

Men ellers er det den beste bilen jeg noen gang har hatt! Jeg sliter med vond rygg, og vi kjører mye og lange distanser. Den er helt suveren på komfort! Bruker lite drivstoff, automat, turbo og firehjulstrekk. Fantastisk vinterbil!! Har aldri hatt noe feil med den.

Litt rotete innlegg men... Storfornøyd med den uansett [:D]  

Samme her [:D][:D] stooooor fornøyd!!! å vi kjøpte å helt ny i fjor 2009 modell.( Å summum, fineste modellen til vovlo) Driiit fin og utrolig sikker og god på vinterføre. Har aldri problemer med å komme meg opp glatte og bratte bakker... Bilen krabber seg opp over alt [;)]  Vi skal absolutt ha Volvo V50 neste gang vi skal bytte ut bilen igjen!!!!!!!

Back
Topp