Voltarol/voltarenkrem

EnsligStork

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Har en grusom muskelknute i ryggen som ikke vil gi seg.
Pleier å bruke voltarolkrem for å løsne opp i slikt, men....
Leser på pakningsvedlegget på voltarolkremen; ikke bruk dersom du er gravid i de tre siste månedene av graviditeten.

Blir jo veldig skeptisk til å bruke det i det hele tatt. Hvorfor går det bra å bruke de 6 første mnd?

Noen som har erfaring med bruk av voltarol krem?
Vil jo ikke påføre kroppen noe som kan skade babyen
 
Der har med at barnet kan få pustevansker dersom man går i fødsel like etter å ha brukt det eller noe sånt.
Bare bruk.
 
Der har med at barnet kan få pustevansker dersom man går i fødsel like etter å ha brukt det eller noe sånt.
Bare bruk.
Det hørtes jo ikke bra ut!
Prøver liksom alle andre triksa i boka for å slippe å bruke kremen. Men må snart gi tapt :-(
 
Spør legen? Bestill deg en massasjetime ett eller annet sted? Noe deilig spa-behandling med gjørmepakning på de ømme områdene kanskje?
 
Spør legen? Bestill deg en massasjetime ett eller annet sted? Noe deilig spa-behandling med gjørmepakning på de ømme områdene kanskje?
Blir vel å høre med lege.
Har ikke mest penger om dagen, så har ikke råd til å koste på meg for mye :-(
Tenkte å kjøpe en tennisball som jeg kan ligge på og forhåpentligvis massere ut de vonde knutene
 
Jeg hadde samme problemet, brukte den og fikk panikk når eg leste pakningsvedlegget etterpå :nailbiting: men alle sier det er trygt nå. Men har ikke hørt med lege (turde heller ikke smøre flere ganger :hilarious:)
 
Jeg hadde samme problemet, brukte den og fikk panikk når eg leste pakningsvedlegget etterpå :nailbiting: men alle sier det er trygt nå. Men har ikke hørt med lege (turde heller ikke smøre flere ganger :hilarious:)
Enda godt det ikke bare er meg :hilarious:
Men heldigvis leste jeg før jeg brukte:nailbiting:
 
Back
Topp