M Marielly Elsker forumet 26 Jun 2010 #1 Tror dere at volleyball er farlig for bebisen? Er jo mye hopping og "kaste seg ned på bakken"... Er vell bare å være forsiktig sikkert?? Eller???
Tror dere at volleyball er farlig for bebisen? Er jo mye hopping og "kaste seg ned på bakken"... Er vell bare å være forsiktig sikkert?? Eller???
*EmMa08&11* Gift med forumet 26 Jun 2010 #2 jeg hadde helt klart spilt volleyball om jeg fikk sjangsen[8D] er jo bare uskyldig moro, så tror du kan spille det med god samvittighet[;)]
jeg hadde helt klart spilt volleyball om jeg fikk sjangsen[8D] er jo bare uskyldig moro, så tror du kan spille det med god samvittighet[;)]
T therese* Elsker forumet 26 Jun 2010 #3 Jeg har spilt i dag hvertfall.. slang meg vel ikke akkurat kjempemasse, men tror ikke det er noe farlig altså[:D]
Jeg har spilt i dag hvertfall.. slang meg vel ikke akkurat kjempemasse, men tror ikke det er noe farlig altså[:D]
R Rappo Forumet er livet 26 Jun 2010 #5 ORIGINAL: *Emma08* jeg hadde helt klart spilt volleyball om jeg fikk sjangsen[8D] er jo bare uskyldig moro, så tror du kan spille det med god samvittighet[;)]
ORIGINAL: *Emma08* jeg hadde helt klart spilt volleyball om jeg fikk sjangsen[8D] er jo bare uskyldig moro, så tror du kan spille det med god samvittighet[;)]