Noen som har denne?
Hvordan er den som familiebil?
Bruker den mye på mila?
Hva slags opplevelser har dere av bilen?
Hvordan er den som familiebil?
Bruker den mye på mila?
Hva slags opplevelser har dere av bilen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsket min gode og trofaste polo da jeg hadde det, er veldig glad i vwEnten så liker du vw, eller så gjør du ikke det.
Jeg kjører ikke noe annet, og har bilen svært lite på verksted. Jeg derimot kjøpte ikke Ford s-Max på grunn av at jeg har hørt at det de mye feil.
Touran er en fin bil det, men det er jo en kassebil.
Blir ikke samme å kjøre den som passat, golf osv![]()
(vi har gått for Toyota nå da, hele familien til samboer har toyotaDet gjorde den på min passat også ikke noe man må skifte så lenge man ikke har planer om å kjøre i vannkanten eller kjøre understellet fast i noe.Har ingen erfaring med bilen selv, men flere i familien og andre rundt oss har hatt den. Og de klager som nevnt over på dyre verkstedsregninger og at bilene ruster forhåndsvis fort. Svoger hadde en touran og der falt bunnpannen av pga rust
Vi har hart eldre biler og ikke vært borti detMye av de feilene som blir nevnt ovenfor hører jeg om nesten alle eldre biler. Og mye av det går på vedlikehold ser det ut som.
Vi har hart eldre biler og ikke vært borti det
Det er absolutt enklere å fikse på eldre biler fremfor de nyere nåHar hørt det om Ford, Seat, peugeot, subaru, suzuki etc.
Alle har et eller annet bilmerke som de ikke liker pga de har hørt om dårlige erfaringer eller opplevd noe selv. Gjerne på en bil som oftest.
Ja, man kan ha uflaks. Jeg hadde skikkelig uflaks med min siste bil. Det var en Honda CR-V. Ei god venninne av meg hadde samme type bil. t.o.m samme årsmodell. Hennes var det nada galt med. Jeg hadde uflaks.
Så, jeg ville ikke dratt alle touran under samme kam.
Min personlige mening er at man kan ha uflaks med alt man kjøper. Er jo derfor man har forbruksloven og garanti
Det som er supert med litt eldre biler er at man kan fikse mye selv om man er litt bil interessert![]()
hadde faktisk den bilen frem til 2012 (fikk den av bestefar i 2007), men var mye galt med den på slutten da 
Vi har hart eldre biler og ikke vært borti det
Det er absolutt enklere å fikse på eldre biler fremfor de nyere nåvar veldig greit da jeg hadde min gamle Subaru justy (86modell), og pappa som kan mye
hadde faktisk den bilen frem til 2012 (fikk den av bestefar i 2007), men var mye galt med den på slutten da
Så enig i at man kan være både heldig og uheldig med biler. Jeg har foreløpig vært heldig med mine (Subaru, vw og nå Toyota)![]()
Så enig. Vi har flere eldre biler og noen har sykdommer som alle andre har og noen er helt fine. Sånn er det bare. Svogeren min har uflaks hver gang de kjøper seg en bil og alltid hennes bil. Helt håpløst og spesielt siden alle andre liksom er fornøyd med den type bil.Har hørt det om Ford, Seat, peugeot, subaru, suzuki etc.
Alle har et eller annet bilmerke som de ikke liker pga de har hørt om dårlige erfaringer eller opplevd noe selv. Gjerne på en bil som oftest.
Ja, man kan ha uflaks. Jeg hadde skikkelig uflaks med min siste bil. Det var en Honda CR-V. Ei god venninne av meg hadde samme type bil. t.o.m samme årsmodell. Hennes var det nada galt med. Jeg hadde uflaks.
Så, jeg ville ikke dratt alle touran under samme kam.
Min personlige mening er at man kan ha uflaks med alt man kjøper. Er jo derfor man har forbruksloven og garanti
Det som er supert med litt eldre biler er at man kan fikse mye selv om man er litt bil interessert![]()
Så enig. Vi har flere eldre biler og noen har sykdommer som alle andre har og noen er helt fine. Sånn er det bare. Svogeren min har uflaks hver gang de kjøper seg en bil og alltid hennes bil. Helt håpløst og spesielt siden alle andre liksom er fornøyd med den type bil.