Voldtsomt nedpress

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Flere som har nedpress? Følles jo ut som hele underlivet skal revne til tider og blæra skal sprekke.
Værst når jeg sitter rett opp og ned. Legger jeg meg på siden roer det seg helt. Har holdt på 2-3 mnd nå.
Så ganske lei og det blir bare verre og verre. Når starta det hos dere? og hvordan holder dere ut?

Flere som har nedpress? Følles jo ut som hele underlivet skal revne til tider og blæra skal sprekke.
Værst når jeg sitter rett opp og ned. Legger jeg meg på siden roer det seg helt. Har holdt på 2-3 mnd nå.
Så ganske lei og det blir bare verre og verre. Når starta det hos dere? og hvordan holder dere ut?

Jag har inte upplevt så mycket av det. Har burit allesammen veldig högt och dem har ikke sunket ned i bekkenet förrän födseln. Men kan förstå att det är en jobbig känsla! Stå ut, inte länge igen nu!!

Her merket jeg ordentlig nedpress først i går. Nedpress som jeg trodde jeg merket før, var ingenting i forhold til dette. Merker det spesielt når jeg går. Føler at jeg går med en bowlingkule mellom bena :hilarious:

Back
Topp