Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Løs på tråden? En tolvåring?!! Åh, jeg blir så sint... ikke rart mange vegrer seg for å anmelde når man kan bli møtt slik.jeg ble voldtatt av mange forskjellige fra jeg var 11-15. anmeldte når jeg ble dopa ned ene gangen. var 12 år. han innrømte allt og fikk 3 mnd fengsel og jeg fikk 20 000 i oppreising. forsvareren hans sa jeg var løs på tråden. ALDRI om jeg anmeldte etter dette!
Mange av de forsvarerne kan brenne!!!! Kvalme ting de spyr ut av seg!jeg ble voldtatt av mange forskjellige fra jeg var 11-15. anmeldte når jeg ble dopa ned ene gangen. var 12 år. han innrømte allt og fikk 3 mnd fengsel og jeg fikk 20 000 i oppreising. forsvareren hans sa jeg var løs på tråden. ALDRI om jeg anmeldte etter dette!
I Julio Kopseng sakens lys er det mange jenter som får gamle traumatisk minner forfrisket, inkludert min egen.
Foreldelsesfristen er 10 år (saker før 2014). Hva skjer etter dette? Er det da umulig å anmelde forholdet?
Gjelder ikke dette kun for overgrep skjedd etter 2014?Foreldelsesfristen ble fjernet på drap,incest og overgrep 1/6/2014.
Foreldelsesfristen er bare en retningsgivende frist for rettsappartet og straffeutmålingen. Det vil ikke dermed si at det er for seint å anmelde, for det er det aldri![]()
Gjelder ikke dette kun for overgrep skjedd etter 2014?
Man kan eventuelt ta kontakt med dixi som er et ressurssenter for voldtektsofre eller nærmeste overgrepsmottak for råd. Overgrepsmottaket har taushetsplikt og anmelder ikke noe med mindre du samtykker til det, men tror dixi kanskje kan svare bedre på alt du lurer på.
Jeg fortalte moren min dagen etter det skjedde meg og hun kontaktet overgrepsmottaket. Der hadde vi en samtale om hva som hadde skjedd og hvordan jeg følte meg. Leverte inn alt av klær jeg hadde brukt dagen før også tok de diverse undersøkelser og prøver. Valgte å anmelde det 5 dager etterpå. Forsvareren sa jeg "ikke hadde gjort nok for å unngå overgrepet" - både fyren som gjorde det og jeg bekreftet at jeg hadde sagt nei gjentatte ganger. Han ble dømt da og måtte betale 90.000 i oppreisning.
Stoor klem til deg! <3
jeg ble voldtatt av mange forskjellige fra jeg var 11-15. anmeldte når jeg ble dopa ned ene gangen. var 12 år. han innrømte allt og fikk 3 mnd fengsel og jeg fikk 20 000 i oppreising. forsvareren hans sa jeg var løs på tråden. ALDRI om jeg anmeldte etter dette!