Voldsom kvalme, *lei seg* :(

Tina pusen

Gift med forumet
Ja, jeg bodde jo ved do skåle de første 5 ukene med lillemor, å det var kunn det.

Denne gangen fikk ejg kvalmen i uke 5, ga seg i uke 7, begynte igjen i uke 8.

Å DEN ER EKSTREM1 ;(
I Natt har jeg ikke sovet fordi jeg er såååååå kvalm. Måtte ringe legen  istad, aldri vært borti no lignende, så han skrev ut en resept på afipran kvalmestillende, å fakset den til apoteket på det sentret som min samboer jobber på, så han skal hente den ut.

huff, er så lei denne helvetes kvalmen :(

Gråter for ingen tin å formen er bæsj1 ;(

Mitt syte innlegg i dag. Takk for at du leste <3

usj da! Får håpe  den gir seg veldig snart!!!! Og at Afipran hjelper for deg 

Alveskatt skrev:
usj da! Får håpe  den gir seg veldig snart!!!! Og at Afipran hjelper for deg 

Ja, jeg krysser fingre for det.

Dette er verre enn å ha hangover!!

Huff, stakkar..
Sjønner det må være slitsomt å ha det sånn. 

Er kvalm jeg også, men bare litt, nok det at det er ubehagelig og at jeg ikke føler meg fresh... Så hvis jeg ganger opp min kvalme, så føler jeg virkelig med deg!

Håper kvalmen går over raskt til deg nå..

blingbling skrev:
Huff, stakkar..
Sjønner det må være slitsomt å ha det sånn. 

Er kvalm jeg også, men bare litt, nok det at det er ubehagelig og at jeg ikke føler meg fresh... Så hvis jeg ganger opp min kvalme, så føler jeg virkelig med deg!

Håper kvalmen går over raskt til deg nå..

Huff, unner INGEN Å Ha kvalme.

Men det er jo posetivt da egentlig.
Alt er jo som det skal da ;)

Men å ha den konstant syns jeg ikke er noe hyggelig. får håpe den gir seg innen 2 uker, å at medesinen hjelper.

Håper din slepper snart også :)

Uff da:( Det var jo ikke noe greit:( Håper medisinene hjelper! Jeg er foreløpig bare kvalm i småperioder, men har til nå kunnet roe meg, evt spise litt og så forsvinner det. Jeg syns det er ille nok med disse kvalmestikkene, så kan skjønne du ikke har det noe greit når det er konstant:/

GOD BEDRING Tina Pusen! <3

Lightning85 skrev:
Uff da:( Det var jo ikke noe greit:( Håper medisinene hjelper! Jeg er foreløpig bare kvalm i småperioder, men har til nå kunnet roe meg, evt spise litt og så forsvinner det. Jeg syns det er ille nok med disse kvalmestikkene, så kan skjønne du ikke har det noe greit når det er konstant:/

GOD BEDRING Tina Pusen! <3

Tusen takk søte <3

Veit hvordan du har det! Har vært luke kvalm med med alle mine 3. Denne gangen har jeg gått ned 9 kg og veier nå knappe 50 kg. Er kvalm hele døgnet. Prøver å sove så mye jeg kan. fikk afipran som ikke hjalp noe, og sterkere kvalmestillende ville jeg ikke ha da jeg veit hvor alvorlige bivirkninger man kan få. I tillegg fikk jeg omgangssyke i forrige uke og hadde vildsom diare i 5 dager. Håper der roer seg snart. Sist holdt jeg på til uke 16 med oppkast!! God bedring!

Huff :'( Skjønner deg fullstendig !!:( Jeg har til nå prøvd FIRE forskjellige kvalme tabeletter. Tre på resept og en uten. Ikke en skjit som hjelper :( Håper virkelig afipran hjelper for deg! :)

Åååå unner ingen kvalme, klarer å holde meg oppegående, er uggen og sånn, men ikke i nærheten av det du har opplevd... KRYSSER FINGRENE FOR DEG:))

Åååå unner ingen kvalme, klarer å holde meg oppegående, er uggen og sånn, men ikke i nærheten av det du har opplevd... KRYSSER FINGRENE FOR DEG:))

uff.... føler med deg, har og enkelte dager der jeg er veldig kvalm... ikke noe gøy
men prøver å tenke på at det er for en god sak :) så da er det verd det for alt i verden :)

håper du blir bedre med de tabl :)

Åh, hjelp! Stakkars!! Jeg har ikke hatt det så ille, men føler virkelig med deg/dere, jeg har vært kvalm hele døgnet og kastet opp flere ganger daglig fram til for en ukes tid siden. Nå er jeg bare kvalm deler av dagen og kaster sjelden opp lenger og hvis jeg gjør det så er det bare på morgen. Håper virkelig det gir seg for deg/dere også snart!!!! Stor klem

uffdag. :(  Sender over masse trøsteklemmer  emoticon

Er innom en liten tur her og tenkte å legge igjen noen ord. Ikke vær redd for å lufte deg, for noen er faktisk mer kvalm enn andre. Første graviditet holdt jeg pusten fordi pusting gjorde meg mer kvalm og jeg brakk meg hele tiden. Afipran kan hjelpe :). Jeg fikk bare urolige bein av det... og urolig kropp. Men fins mulighet i postafen og akupunktur o.l. også. Lykke til med kvalmen. Det er grusomt. Noen ggr kan slike ekstremkvalmer vare mye lenger enn for andre, så be om hjelp hos legen om du føler du ikke klarer mer. Kan hjelpe å reise litt bort og bare hvile også har jeg hørt... selv om det ikke har hjulpet meg.

Uff, stakkars tinapus :( Håper kvalmen snart gir seg så du kan nyte svangerskapet <3

Dere er så hærlige Snupper!

Neste blir evt akkupunktur. Men tabl funker iallefall, sånn at jeg får i meg frokost da, å det er jobra.

Må jo få i meg næring, kan ta dem 3 ganger daglig, men det var jo sykt lite piller i den esken da. max 20 stk tipper jeg.

Jaja, får nå se hvordan det går fremover.

Tusen takk for alle råd og tips! <3

Huffa meg Tina pusen.

Håper det går over snart, ikke greit å være så dårlig.
Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det.

Selv er jeg bare kvalm innimellom, helst på formiddagen og ettermiddagen.
Det begynner i det jeg skriver her nå :(

Sender deg mange gode klemmer snupp ♥

Ble kvalm i uke 5 jeg, men var da kvalm bare i perioder. Nå den siste uka har jeg vært kvalm nesten hele tiden.. Formen er skikkelig dårlig og har ikke matlyst i det hele tatt..De tre siste dagene har jeg hatt skikkelig hodepine, og i dag begynte jeg å kaste opp..Jeg bare ligger på sofaen, klarer ikke gjøre noen ting.. Håper virkelig dette gir seg når jeg er 12 uker, "bare" 4 uker igjen!

Back
Topp