Vold hos naboen!

Godt gjort av deg :) Du har nok spart henne fra å bli banket opp enda mer. Veldig bra at han vet at dere hører dem. Håper politiet kommer innom dem, og at hun får kommet seg vekk fra denne mannen. Sikkert ikke første gang han har slått henne :(

Veldig bra gjort at du reagerte, det er ikke en selvfølge for alle. Og da vet hun iallefall at du vet, og det kan jo være en trygghet for henne uansett.

Så flink du var :)
Kan du ikke gå bort en gang du vet mannen er borte, og ta en prat med henne? Fortelle henne at sånt er ikke greit og at du er i nærheten om hun skulle trenge deg :)

Så flott det du gjorde! Jeg ville ringt politiet med en gang i tillegg :)

Wow for en innsats, vært stolt av deg selv. Tenkt så mye det betyr for hun dama!

Tøff er du!
Og godt du tok kontakt med politiet syns jeg.

Du er tøff som faktisk sa ifra til de! Vet ikke om jeg hadde klart å reagere sånn... Hadde nok listet meg hjem og vurdert nærmere og kanskje ringt politi...

Har politiet vært der?

Utrolig tøft gjort! Det er ikke lett å gjøre noe sånt! Bra du ringte politiet også. Har ingenting å si om han skjønte det var deg eller ikke å gjøre, du var utrolig tøff - slikt er ikke lett altså!

Så snille dere er! ❤️
Nå har pulsen sagte men sikkert balansert seg her:P Gått over til sinne nå, for at han behandler henne så dårlig. Hun er så blid og hyggelig. Hun må være utrolig sterk.

Håper politiet har vært der. Jeg har vært inne, for er så varmt for Lillemor på snart fire mnd. Kan jeg ringe politiet å høre om de har gjort noe? Eller er det å blande seg "for mye"? Kjenner det hadde gjort godt å vite om de har gjort noe med saken eller ei, til jeg treffer på han drittsekken igjen. Tror jeg må henge ved postkassestativet om jeg ser henne, så jeg får sneket inn noen ord og kanskje en klem.

Så utrolig flink du er! Jeg er helt imponert over taleevnen din, og hvordan du klarte å snike inn hjelpen i en helt vanlig setning!

Back
Topp