Vokst ut av 68 også ....

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Må ut og handle igjen. Har måttet legge vekk flere bukser og body`r i 68. HAr noen pysjer og body`r i 74 og de passer bedre. Litt lange armer men ellers passe.[8D] Er så spent på kontrollen i morgen. Tipper han er nærmere 70 cm jeg[:D]
Hvor i løypa er gullet deres?

62 +++.. Kjøpte masse fine bodyer på hm like før påske i str. 62, har da nesten vokst ut av dem allerede, eller kanskje hm er litt små i str?? Bruker fremdeles noen fra lindex som passer fint enda i str. 62.. Vokser i rekord fart synes jeg.[:D][:D]

Hmmm[:D] Regna med at Jeg hadde monsterbebis[:D]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Men gutter er jo vanligvis større enn jenter da...

Sebastian virker som en herlig gutt han[:)] Ser ut som han bare er lang da, for på bildet ser han ikke sånn unormalt stor ut...

blir fort stor han [;)] sindre bruker 62 og har faktisk en body som er str 56 som passer ennå [:)]

PASSER AKKURAT INN I 62...HAR NOEN BODYER I 68, MEN HAR IKKE
PRØVD DEM ENDA!!

bodyer kan ikke være mindre enn 74, har noen jakker i 74 og di er for små... bukser i 62 + går greit, mens jumper etc må passere 68... så her varierer størrelsene...[:)]

Her brukes str 62 og 68....[:)]

Her går det fortsatt i 56!Må snart over i 62.Men så er vel Ida en av de yngste her da hun ikke er født før 30 januar...

er så dritt lei av å ikke kunne bruke det fine tøyet for vi bruker fremdeles 50 og noe 56.. eneste hu har vokst ut av er noen pysjer som er 44 og noen små i 50..
jeg vil å kunne bruke noe annet enn typisk baby baby tøy liksom..

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Men gutter er jo vanligvis større enn jenter da...

Sebastian virker som en herlig gutt han[:)] Ser ut som han bare er lang da, for på bildet ser han ikke sånn unormalt stor ut...

Han finnes ikke tjukk, heller ganske slank. Er spent på vekta i forhold til lengden hans. Heller nedpå med mat hvertfall[8|]

ORIGINAL: knerthen

er så dritt lei av å ikke kunne bruke det fine tøyet for vi bruker fremdeles 50 og noe 56.. eneste hu har vokst ut av er noen pysjer som er 44 og noen små i 50..
jeg vil å kunne bruke noe annet enn typisk baby baby tøy liksom..

Bare vent, snart skyter hun i været.... [:D]

Ja her går det også i 68 og 74.. Men han var også stor når han ble født da..[:D]

Her går det i 56 og akkurat begynt å bruke litt i 62. Ikkje lenge sidan han brukte 50, gjekk fort forbi 56. Vokst masse i påsken[:)]

Jeg også har gått over til 74. Bare enkelte klær som strømpebukser passer ennå.

Veslegutten her briker 56 og 62 i bodyer.
Og 62 ellers...
68 er alt for stort ennå.

Skal til kontroll på torsdag.
Er spent på hvor mye han veier og hvor lang han er nå.
Sist var han 60 cm og 5099g.

Her går det i 62[:)] Noe er trangere rundt låra, men det kommer an på butikken det er kjøpt i. Syns h&m og lindex har fin passform, så de klærne sitter perfekt i 62 nå[:)]

akkurat begynt på 62 i dag. Men er bare ei bukse som er liten nok.....så bruker 56 enda i bukser. tror de holder en stund til, er flere selebukser som enda er på innerste "hakket"....men bodyer, pysjer, gensre og sånn er 62 nå[:D] Endelig....nå var jeg lei 56!!!!!

her går det mest i 68 ,men pysj og bodyer har han noe i 74..

Back
Topp