Vokst mye?

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Har gullene deres vokst mye siden fødselen?

Tenkte å ta en tur på helsestasjonen til uka for å veie lillemor :) satt å så på bilder fra uka på sykehuset og tilfeldigvis hadde hun på samme body i dag som på noen av bildene og hun er blitt bra stor <3
 
Ved siste veiing på tirsdag (4 uker) var han 90 gram unna å ha gått opp en kilo siden hjemreise. :)
Ny veiing tirsdag igjen, så blir morsomt å se hvor mye han har gått opp denne uka. :)
 
Ho har gått opp 250 g fra fødselsvekt på 2,5 uke.. Gjør meg ingenting at hun ikke vokser fortere;-) Storesøster ble stor alt for fort:p Hun følger kurven sin, da:)
 
Her har vi ikke fått veid han enda, helsesøster har ikke vært på hjemmebesøk enda! Får ringe i morgen å høre! Tror jeg skal dra på helsestasjonen på babydag på tirsdag! Da kan jeg få veid han!
 
Lillemor gikk opp 290 gram første uka vi var hjemme, hvis jeg veier på fredag er det to uker siden sist veiing så blir spennende å se :)
 
Lillemor gikk opp 290 gram første uka vi var hjemme, hvis jeg veier på fredag er det to uker siden sist veiing så blir spennende å se :)
Så gøy:) Her gikk hun opp såpass de første tre dagene, men hun gikk jo ned litt på sykehuset også:p
 
Mi lisje jente gjekk opp heile 495 gr på ti dager:D Gla i puppen :p
Ser forskjell på no og for to veker sida;)
 
I morgen kommer helsesøster på hjembesøk! Da er lillegutt 16 dager gammel, syns de har vært treige denne gangen med og komme!
 
I morgen kommer helsesøster på hjembesøk! Da er lillegutt 16 dager gammel, syns de har vært treige denne gangen med og komme!
Er vel to uker som er vanlig tror jeg, men både forrige gang og nå fikk jeg besøk en uke etter vi kom hjem..
 
Back
Topp