voksne som stjeler

Mrs b

Forumet er livet
VIP
Jeg jobber i butikk og er rett og slett SJOKKERT over voksne folk som stjeler.

Hadde et tilfelle i dag,søt voksen dame med en liten gutt.Hun har vert innom flere ganger og altid kjøpt noe på salg.Jeg har vert så vennlig jeg kan på tross av at gutten raserer butikken og blir overlatt til meg.

Så  i dag tok gutten en mascara og gikk rundt med.Så tenkte jeg at nå skal jeg se om hun legger den tilbake el betaler for den.

Men neida ,når hun kom til kassen for og betale en annen ting,hadde verken hun eller gutten mascaraen,og den lå ikke igjen i butikken.

Jeg ringte vekter,men damen hadde gått rett ut.

Kjenner jeg blir så skuffa og lei at voksne folk drar med seg barn og stjeler!

Huff, det er  fælt!

Husker mannen og jeg var på kjøpesenter, på en H&M.
Da var det en dame på 40+ som sto og tittet på sminke, for så å legge noe i lomma.

Vi gikk til en ansatt, de ringte vektere, og da vekterene kom så sto hun og hisset seg opp og sa stygge ting til dem, og var selvfølgelig sjokkert.
Samtidig som hun gestikulerte med den ene armen, sto hun med den andre i lomma og tviholdt på det hun hadde tatt...

Så da sa vi fra at de ikke måtte glemme lommene.

Skulle ønske jeg kunne hatt fulltidsjobb som sånn som fulgt med på tyveri. Bare gå rundt i sivil i butikker og ta mennesker for å stjele.

Hvordan vet du at hun har stjålet den..? 

Altså, er du heeelt sikker på at mascaraen ble stjålet da?

Bare tenker at en unge kan vel fint plukke på ting, dra det med seg, og legge det ifra seg på en helt annen plass en der h*n fant den?

Har iallefall ofte gått og plukket på plass ting vesla mi har flyttet rundtom på forskjellige butikker.

Har og måttet gå tilbake til en butikk engang da jeg plutselig oppdaget at vesla hadde på seg noen armånd som ikke var hennes.
Det er lett for.

Men joda, selfølgelig finnes det de som stjeler og, kjipt er det, men det overasker meg egentlig ikke :/

AnaBanana skrev:

Det er en skikkelig uting, men desverre er bare enkelte folk sånn .

Der jeg jobba før hadde vi ei dame som gikk forbi med ei vogn fra daglivaren, tok med seg 4 stooooore
krukker som sto på gangen (hadde en del varer i gangen også for å trekke inn kundene). Hun ble jo oppdaga, og vekter henta. Hun nekta på å ha stjælt de, for hun hadde jo betalt de til mannen i butikken (vi hadde ingen mann på jobb den dagen) men fikk ikke kvitering (som vi alltid taper på slike store ting). Krukkene var verdt 1000,-, men når de fant bilen hennes på parkeringa, fant de flere varer fra senteret. Totalt kom det opp i 100 000,-!

Det er så jævla lavmål...

*lykkeligst* skrev:

Der jeg jobba før hadde vi ei dame som gikk forbi med ei vogn fra daglivaren, tok med seg 4 stooooore
krukker som sto på gangen (hadde en del varer i gangen også for å trekke inn kundene). Hun ble jo oppdaga, og vekter henta. Hun nekta på å ha stjælt de, for hun hadde jo betalt de til mannen i butikken (vi hadde ingen mann på jobb den dagen) men fikk ikke kvitering (som vi alltid taper på slike store ting). Krukkene var verdt 1000,-, men når de fant bilen hennes på parkeringa, fant de flere varer fra senteret. Totalt kom det opp i 100 000,-!

SORRY!! men HAHAHA!! den dama må ha vært STOKK DUM! skulle ønske jeg hadde vært en av de som fant bilen hennes med alt innhold..

*lykkeligst* skrev:

SORRY!! men HAHAHA!! den dama må ha vært STOKK DUM! skulle ønske jeg hadde vært en av de som fant bilen hennes med alt innhold..

Fælt at folk må stjele, uansett hva det skyldes..

Jeg tok en i å stjele da jeg jobber i en dagligvarebutikk for mange år siden. Hadde høy puls da, husker jeg. Tok kontakt med en vakt og fotfulgte ham til vakta kom, og ble med de inn på et kontor da han ble tatt.
Da hadde han flere lag klær på seg (ikke fra vær butikk), og masse andre ting fra vår butikk. Bla annet rynkekrem og strøssel for å ha på kaker.

Han bodde ikke i Norge, og fortalte han ville gi presanger til sin mor og familie og ikke hadde penger. Han krympet der han satt, det var ingen god dag på jobb dette..

Et annet tilfelle var mor til en venninne av meg som fylte opp handlevogna en førjulsdag og gikk resolutt rett forbi kassene uten å nøle.
Hun ble sett og tatt, og "var sp stresset at hun hadde glemt seg".. Eh, ja.. sikkert. Damen var i hvert fall meget kapabel til å betale.
Husker hun så bort mot meg og sa: "Du vet jeg snakker sant. Du kjenner jo meg!".
Ubehagelig..

AnaBanana skrev:

Fordi noen så henne,og etter hun hadde betalt saumfarte vi hele butikken for å se om den lå en annen plass.Det gjor den ikke.
og da jeg ga beskjed til butikk sjefen ga hun beskrivelse av dama og ungen.Så hun er mistenkt fra før.

Kosinus skrev:

AnaBanana skrev:

Fordi noen så henne,og etter hun hadde betalt saumfarte vi hele butikken for å se om den lå en annen plass.Det gjor den ikke.
og da jeg ga beskjed til butikk sjefen ga hun beskrivelse av dama og ungen.Så hun er mistenkt fra før.

Om noen så henne så forstår jeg godt at du blir sint og frustrert. Trist at noen gjør seg til en tyv for en mascara liksom.

Kosinus skrev:

AnaBanana skrev:

Om noen så henne så forstår jeg godt at du blir sint og frustrert. Trist at noen gjør seg til en tyv for en mascara liksom.

Ja veldig dumt.
Tenk så flaut å bli tatt for stjeling av småting,med et barn på armen!

Madinka skrev:
Fælt at folk må stjele, uansett hva det skyldes..

Jeg tok en i å stjele da jeg jobber i en dagligvarebutikk for mange år siden. Hadde høy puls da, husker jeg. Tok kontakt med en vakt og fotfulgte ham til vakta kom, og ble med de inn på et kontor da han ble tatt.
Da hadde han flere lag klær på seg (ikke fra vær butikk), og masse andre ting fra vår butikk. Bla annet rynkekrem og strøssel for å ha på kaker.

Han bodde ikke i Norge, og fortalte han ville gi presanger til sin mor og familie og ikke hadde penger. Han krympet der han satt, det var ingen god dag på jobb dette..

Et annet tilfelle var mor til en venninne av meg som fylte opp handlevogna en førjulsdag og gikk resolutt rett forbi kassene uten å nøle.
Hun ble sett og tatt, og "var sp stresset at hun hadde glemt seg".. Eh, ja.. sikkert. Damen var i hvert fall meget kapabel til å betale.
Husker hun så bort mot meg og sa: "Du vet jeg snakker sant. Du kjenner jo meg!".
Ubehagelig..

Ubehagelig situasjon ja.

For noen år siden,rundt juletider.Var det en mann som kledde seg ut som nisse og gikk inn på matbutikken på senteret jeg jobber på.Han fyllte opp handlekurven med snop,mandariner div og sa han skulle være nisse på senteret og dele det ut til barna.
Okay sa de i kassen, og mere så ingen til den "snille nissen"
Folk er så frekke!!

Back
Topp