Voksne nå til dags!!!

Lykkeligmortil2 <3

Glad i forumet
Tåke + 3 blå grader + asfalt= livsfarlig!!

Gikk/vagga veldig forsiktig over parkeringsplassen ved butikken i dag for merka det var blankhålke... Plutselig sklei beina unna meg og jeg falt.. 39 uker gravid! Og mens en godt voksen mann sto å så på og begynte å le, så kom det løpende en guttunge på sikkert ikke mer enn 16-17 år(med skolesekk) bort til meg og spurte om alt gikk bra og han skulle hjelpe meg! Voksne nå til dags! Mange klager på "dagens ungdom" men denne voksne mannen burde skamme seg! riktignok så det sikkert vanvittig komisk ut. Kanskje litt som en pingvin som vagger seg bortover isen og sklir... meeeeen, man står vel ikke bare å ser på og ler av en høygravid kvinne som faller i stedet for å hjelpe. Fantastiske ungdommen som kom til unnsetning og hjalp en kvinne i nød :)
går bra med meg, litt ømt i bekkenet for fikk nok en grei strekk, men satte foreløpig ikke i gang noe fødsel!

Herregud!!! Jeg kjente jeg ble skikkelig sint!!! Er det mulig??? Bra det gikk bra med deg! Blir flau over å være menneske noen ganger ..

Generasjonen som nå er mellom 45 og 60 år gamle er i min erfaring de verste å møte på i offentlighet. De tenker bare på seg selv og sitt, og har penger nok til å kunne gi blanke i alt annet (ikke alle, så klart, men alle verstingene jeg har møtt har vært i denne aldersgruppen). Er gjerne disse som suser forbi deg i 120 km/t i motgående kjørefelt, mot bakketopp på tur til hytta hvor de skal slappe av og koose seg.. men det var en avsporing.

Godt du fikk hjelp av den yngre garden, da! Det er håp for framtiden, om ikke annet ;) Også får du hvile bekkenet litt resten av dagen :)

Uff håper det går bra med deg. Og så bra at denne ungdommen kom løpende når den teite mannen sto lo :eek::mad::mad:

Nei fy f...!! Noen folk har rett og slett ikke skam. Greit nok at det ser "komisk" ut men man står ikke berre å ler. Godt det kom en grei ungdom å hjalp deg :)

Opplevde noe lignende i legoland i sommer: da gikk jeg og dattera mi på 4 år bortover en vei med mangen folk og plutselig gikk jentungen rett på en stolpe og fikk veldig vondt stakkars. Og bak oss gikk en godt voksen mann på rundt 40 år og gapskrattet. Jentungen vart so flau og lei seg at ho hylgrein. Eg fatter ikkje komikken i når barn /gravide /handikapede,(sårbare folk) slår seg.

Så utrolig dårlig gjort..!! Jeg har mye større tro på generasjonen etter oss enn mange av dem som tilhører den over oss.

Du bør forresten ta kontakt med føden etter fallet, de vil alltid sjekke morkaken når slikt skjer.
Håper dagen blir bedre :)

Gud bedre jeg hadde fortalt han hva jeg mente om idiotien hans. :O

Kjenner jeg blir sint, men desverre ikke overrasket. :/ Men godt den unge gutten hjalp deg! Og håper alt er bra med deg. :)

Så utrolig provoserende! Godt det var et fornuftig menneske som kunne hjelpe deg.

Så utrolig dårlig gjort..!! Jeg har mye større tro på generasjonen etter oss enn mange av dem som tilhører den over oss.

Du bør forresten ta kontakt med føden etter fallet, de vil alltid sjekke morkaken når slikt skjer.
Håper dagen blir bedre :)
Sign :)

Er det mulig? Han burde skamme seg! Hvis ikke du fikk sagt noe til han, så håper jeg du fikk sendt han et drepende blikk!

Og skrytt litt av gutten! Han hadde tydeligvis fått god oppdragelse :)

Og håper alt gikk bra med deg og baby :-)

Tåke + 3 blå grader + asfalt= livsfarlig!!

Gikk/vagga veldig forsiktig over parkeringsplassen ved butikken i dag for merka det var blankhålke... Plutselig sklei beina unna meg og jeg falt.. 39 uker gravid! Og mens en godt voksen mann sto å så på og begynte å le, så kom det løpende en guttunge på sikkert ikke mer enn 16-17 år(med skolesekk) bort til meg og spurte om alt gikk bra og han skulle hjelpe meg! Voksne nå til dags! Mange klager på "dagens ungdom" men denne voksne mannen burde skamme seg! riktignok så det sikkert vanvittig komisk ut. Kanskje litt som en pingvin som vagger seg bortover isen og sklir... meeeeen, man står vel ikke bare å ser på og ler av en høygravid kvinne som faller i stedet for å hjelpe. Fantastiske ungdommen som kom til unnsetning og hjalp en kvinne i nød :)
går bra med meg, litt ømt i bekkenet for fikk nok en grei strekk, men satte foreløpig ikke i gang noe fødsel!
Syns du skal sende inn til avisa og skryte av gutten og syte om gubben.. det gjør mye med folk. Man skal ikke bare klage på ungdommen. Eller lage en greie og dele på fb. Jeg deler med glede.

Er då mye dumme mennesker! Men håper du ringte føden, jeg datt i går og ble beordret inn. Ctg og ultralyd pluss at jeg måtte argumentere meg til å ikke bli lagt inn i 24 timer..

Er dessverre ikke overrasket :/ men bra han gutten kom å hjalp deg :)

Back
Topp