Voksipose

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Ok - det er tilbod på voksi urban og vurderar å kjøpe til twinsa. Har ein til A og skulle egentleg hatt ein til. Tungvint å måtte ta med frå bhg.
Uansett: til twinsa - ville du kjøpt samme farge eller ville du hatt forskjellige fargar? Eg synes den lilla er veldig fin :) Men, så ligger det jo mangen ute på finn så eg vurderar også å kjøpe brukt. Men da er det litt vanskelegare i forhold til farge...

Kva ville du gjort?

Jeg er litt sånn at jeg kjøper farge etter hva som passer f.eks vogna. :p
Men tenker at farge har ikke så mye å si. Men synes personlig at det er finest med samme farge på posen til twinsa siden de skal ligge i samme vogn.
Jeg liker å ha system i alt. :p :D

Jeg er litt sånn at jeg kjøper farge etter hva som passer f.eks vogna. :p
Men tenker at farge har ikke så mye å si. Men synes personlig at det er finest med samme farge på posen til twinsa siden de skal ligge i samme vogn.
Jeg liker å ha system i alt. :p :D

Ja, no er jo vogna svart - klarte ikkje å bestemme farge på kalesjen :P Så alt vil jo passe :)
Eg og likar "system" og at det er ein samanheng i ting. Men samtidig tenker eg at det er jo to personar og litt fint med "eigen" farge.

Btw: dersom du bestemmer deg for å selge vogna di, må du sei i frå! :)

Egentlig litt fresh med 2 farger også syntes jeg.. Så lenge de harmonerer.. Jeg angrer på at vi ikke kjøpte pose med tøffere farger da vi har svart vogn..
Ryddigere med en farge da..
Vanskelig å matche de fargene se er i kanskje

Last edited:
Ja, no er jo vogna svart - klarte ikkje å bestemme farge på kalesjen :P Så alt vil jo passe :)
Eg og likar "system" og at det er ein samanheng i ting. Men samtidig tenker eg at det er jo to personar og litt fint med "eigen" farge.

Btw: dersom du bestemmer deg for å selge vogna di, må du sei i frå! :)
Svart vogn, ja da går det jo hva som helst av farge. ;)

Jepp jeg skal rope ut. :)

Ville evt blitt desse to fargene, eller berre lilla: ImageUploadedByBV Forum1426271419.059793.jpgImageUploadedByBV Forum1426271429.891668.jpg
Hadde det vore gutt hadde eg kjøpt den turkise :)

Ville evt blitt desse to fargene, eller berre lilla: Vis vedlegget 107936Vis vedlegget 107937
Oj den rosa har jeg ikke sett før, den passa jo fint med den lilla:)) trodden at bare rød var alternative av farger:) ja jeg sikler etter den turkise:-) jeg syntes turkis og lilla eller rosa er kult på jenter og jeg da.. Men blir kanskje mistolka som gutt?

• Liker
Reactions: EJ
Oj den rosa har jeg ikke sett før, den passa jo fint med den lilla:)) trodden at bare rød var alternative av farger:) ja jeg sikler etter den turkise:-) jeg syntes turkis og lilla eller rosa er kult på jenter og jeg da.. Men blir kanskje mistolka som gutt?
Haha jeg har rosa og turkis teppe til Y og N. Får støtt sp.mål om det er 2 jenter. :p :D :))

Finest med samme farge. Ellers går det vel fint men en sort og en lilla siden vogna er sort? Har ikke sett på de ulike fargene den finnes i - kanskje to matcher og er fine sammen.

Ja, tykte den var kul :) Men finner ikkje den til salgs. Eg synes at den type turkis som er på voksiposen er meir gutt enn jente :P

Finest med samme farge. Ellers går det vel fint men en sort og en lilla siden vogna er sort? Har ikke sett på de ulike fargene den finnes i - kanskje to matcher og er fine sammen.

Er ein del fargar, einaste eg er sikker på er at svart er uaktuelt :P Blir så "stille" :P Til A har eg ein mørk blå, litt sånn marineblå ❤️ Eg må ha litt farge, spesielt sia vogna er svart.

Vi har to dunposer, begge er kjøpt brukt. Har en i vogna og en i pulken/joggevogna (sånn kombi) Greit å slippe å ta løs selene for å bytte over hver gang.
Farge er jeg ikke så nøye på:)

Er ein del fargar, einaste eg er sikker på er at svart er uaktuelt :P Blir så "stille" :P Til A har eg ein mørk blå, litt sånn marineblå ❤️ Eg må ha litt farge, spesielt sia vogna er svart.
Tror to i samme farge men feks mørk og lys hadde vært fint. Feks mørk lilla og lys lilla, mørk rosa og lys rosa, brun og beige, lys rosa og hvit el

Den lilla har vi, den var finest! Han har så mye blått og brunt ellers at jeg ville ha en fresh farge. Så får jeg tåle å måtte svare på "hva heter hun?" :p

Ville evt blitt desse to fargene, eller berre lilla: Vis vedlegget 107936Vis vedlegget 107937

Kunne lett ha kjøpt disse to skulle jeg hatt tvillinger. Trenger ikke nødvendigvis å kjøpe lik farge alltid. Rosa og lilla går fint sammen ;)
Og med svart vogn står du jo fritt til å velge hvilken farge du vil

• Liker
Reactions: EJ
Jeg kjøpte den blå her om dagen... Syns det var fin farge på den. Ikke kjedelig som svart, men heller ikke veldig sterk farge. Tenker ikke noe over at det er "guttefarge". Tar den fargen jeg syns er penest :-)

Jeg kjøpte den blå her om dagen... Syns det var fin farge på den. Ikke kjedelig som svart, men heller ikke veldig sterk farge. Tenker ikke noe over at det er "guttefarge". Tar den fargen jeg syns er penest :-)

Den blå som den petrol eller den mørke som er meir marineblå?

Back
Topp