voksipose???

Frøken Happy

Glad i forumet
Trenger babyen voksi pose når den blir født i april?? tenker da på både til vogna å bilstoln ??

Nå har vi skinnpose liggende, Så om det blir en kald April kommer vi kanskje til å bruke den. Men tror nesten heller det blir gode ullklær i en mykbagg som settes i hardbaggen for så å få teppe på seg. Ser for meg at mini vil forsvinne litt i skinnposen.

I bilen tenker jeg ikke at vi trenger noe annet enn ullklær og teppe/dyne. Varmer nok opp bilen på forrhånd ser jeg for meg.

Trenger nok ikke det. Vi også har en ullpose, men kommer nok til å bare bruke saueskinn med god dyne og tepper.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi blir ikke å bruke det, skal ha lammeskinn i vogna, og med gode klær og dyne holder det mer enn nok hvis det er litt surt:).. Skal bruke voksipose til vinteren igjen da:)..

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har en voksipose etter vesla, men om jeg ville kjøpt i anledning baby i april er jeg usikker på! Vi kommer til å ha lammeskinn i vogna, så har vi vogndundyner og ullpledd, babyen får på noe tynn ull, så blir det nok bra :)

Jeg elsker voksiposen! Har 2 forskjellige, den man bretter rundt ungen er helt klart å foretrekke. Men jeg bruker begge! :)
Du må nok ha en uansett om du skal la lille sove ute. Men tror du kan vente med å kjøpe en :)

Du trenger jo til høsten/vinteren igjen mest sannsynlig :) Men er ikke sikkert du trenger i april om du vil vente med å kjøpe inn noe :)

Du trenger det jo uansett til vinteren igjen, så jeg ville kjøpt inn nå på senvinteren når de kommer på tilbud om jeg ikke allerede hadde fra første mann :)

*sniker fra Mai*
I baggen er det nåkk ikke nødvendig med voksipose på april, men det kommer jo litt an på hvor man bor også :)
Bilstolpose derrimot er genialt!!! Når babyn er så liten så drar man som regel bilstolen med seg inn på besøk, på butikk osv. Å da er det veldig greit å slippe å kle på babyen så mye:) å skal den over i vogn eg det jo bare å ta med posen. er det ekstra kaldt en dag så kan du jo heller bruke bilstolposen i vogna :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kommer nok til å kjøpe voksi urban posen. Den er på tilbud til 1299,- nå og om vi ikke får bruk for den i april så vil vi nok få god bruk for den til høsten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Jeg tenker at jeg vil ha tak i en til bilstol, for det er så greit når man skal ut og kjøre.
Det er ikke supervarmt (mest sansynlig) i april, så det holder med den til bilstol tenker jeg.
Har en lammeskinnspose fra jeg var lita som jeg muligens kommer til å bruke i vogna,
eller så blir det lammeskinn og ullteppe/dyne.
Har forsåvidt også en Odenwalderpose fra storebror, den blir nok tatt i bruk neste vinter igjen :)

Kommer nok til å kjøpe voksi urban posen. Den er på tilbud til 1299,- nå og om vi ikke får bruk for den i april så vil vi nok få god bruk for den til høsten :)

Den har vi kjøpt nettopp mtp høsten, evt en kald vår.. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hvor er den å tilbud?

Har termin i mars og hadde både kjøpt voksi urban og move (sistnevnte kan man jo og bruke i vogna).

Back
Topp