Voksipose

Wannebe

Glad i forumet
Hvor kaldt skal det være før jeg tar i bruk den, uten at det blir for varmt for snuppa?:)
Og skal jeg ha noe oppi den? Har lammeskinn under

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Eg tok den i bruk når d va 10 grader, ho hadde på seg en ullbody og strømpebukse og d var nett fint :)

Jente 27.07.13 <3

Eg tok den i bruk når d va 10 grader, ho hadde på seg en ullbody og strømpebukse og d var nett fint :)

Jente 27.07.13 <3

Syns posen virker så tynn:p Men er vel fyllet inne i posen som gjør susen;)

Dette har jeg lurt på også, har en sånn passe tynn med fleese inni å så syntes jeg han blir så bar i halsen så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.

❤gutt født 27/6❤

Dette har jeg lurt på også, har en sånn passe tynn med fleese inni å så syntes jeg han blir så bar i halsen så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.

❤gutt født 27/6❤

Godt det ikke bare er meg;) Jeg har den som heter urban, og syns ikke den er så tjukk heller:p

❤gutt født 27/6❤

Kan jo bruker ett lags ull lue - sånn fra f.eks joha med hals? :)

Godt det ikke bare er meg;) Jeg har den som heter urban, og syns ikke den er så tjukk heller:p

Vet ikke hva denne heter jeg men tror det ble for varmt med tynn høst dress nedi der..

❤gutt født 27/6❤

Vet ikke hva denne heter jeg men tror det ble for varmt med tynn høst dress nedi der..

❤gutt født 27/6❤

Jeg kledde på veslemor, og måtte kle av ifjen når vi hadde gått i 10 min:p Blei for varmt for ho;) Hun trengte bare lue, ullbody, og ull strømpebukse. Hun var godt og varm:)

Jeg kledde på veslemor, og måtte kle av ifjen når vi hadde gått i 10 min:p Blei for varmt for ho;) Hun trengte bare lue, ullbody, og ull strømpebukse. Hun var godt og varm:)

Vi va ute no i kveld og eg syns d va kaldt, men ho va varm å god med samme anntrekk som deg ;)

Jente 27.07.13 <3

Back
Topp