Voksipose

Blistex

Forelsket i forumet
Er det noen som har erfaring med Voksipose? De er jo ikke akkurat rimelige - Er de verdt pengene? Hvor lenge kan man bruke de? Er det andre poser som er like så gode?

har voksi classic :) god varm og kan brukes lenge..ca 2-3 år :D

æ har sydd min egen, å e vældi førnøyd me den ;) billig, så stor som æ vil ha den, å varm å go som bære d ;)

Husker ikke ka vår type heiter, men den er sånn at du kan forlenge den sånn at den blir til sovepose og kan brukes opp til 4 år :) gull verdt:)

vi har den med pingvinhode. husker ikke om det er urban eller classic :P bruker den kun i barnehagen, og er fornøyd med den. Om den er veldig mye bedre enn et annet merke vet jeg ikker. Vi betalte 2000 for den, har sett at de har blitt en tusenlapp dyrere nå... 

Ja de er kjempegodeDe har tilbud på Barnas Hus akkurat nå til 1499,-ed reklamerer med at den kan brukes opp til 6 år med foelengerdelen.Odewalder er og veldig god.den er fra 0-3 år..Den er veldig myk og god og kan puffes inn i fotenden slik at den blir kortere.Det kan du ikke på samme måte med Voksi Urban..Ta en titt i butikken og kjenn på de og se på hva du liker best..Det kommer litt ann på hvilken vogn du skal ha og..Voksien hr åpningen på siden mens Odenwalder sin har glidelås i midten.

Vi kommer til å gå for Troller Iglo sin pose. Den ble best i test på Tv2 hjelper deg og er mer eller mindre lik voksiposene. Det er voksi som lager dem, men de er litt billigere en voksi sine (når de ikke er på tilbud) og mye mye finere spør du meg :) 

Du finner dem blandt annet på http://www.rudo.no. Nettbutikken er ikke oppe enda, men du kan se dem i katalogen :)

Jeg har en voksi pose til snuppa som nå er i barnehagen. Er en classic av noe type, tåler 20 kulde grader, den var dyr. kan brukes til ungen er 3-4 år

Har nå bestilt en MYE rimligere på e bay. Vil gjerne bruke pose nå her hjemme, også i tilegg til at lille frø må få en også. Voksi pose er  virkelig verdt pengene. Styr med dyner og tepper osv, voksi pose er enkelt

vi har en voksi classic, og den ble brukt senest i våres, da var sønn vår 3 år og han er en stor gutt.. Veldig fornøyd med den posen, fra første vinteren hans og til nå Nå bruker han ikke vogn lenger, så kommer ikke til å bruke den denne vinteren, men han hadde nok fint fått plass i den enda. Liker Classicen best jeg fordi man kan regulere på så mange måter med alle knytingene, og det er absolutt ikke vanskelig eller stress med de knytingene som noen skal ha det til. 

Har voksi urban, er kjempefornøyd. Har også en Easygrow som jeg er like førnøyd med, den er jo også litt billigere.

Har voksi til jenta mi, og er super fornøyd. Kommer garantert til å ønske meg det til jul så mini også får en, siden jenta mi trenger sin i barnehagen.

Har noen erfaringer med skinnpose istedenfor voksipose?

DK82 skrev:
Har noen erfaringer med skinnpose istedenfor voksipose?

Vi lånte en skinnpose litt til sønnen vår, og den var så åpen rundt hodet på en måte i forhold til voksi så jeg syns ikke den var så fin, i tillegg var den myyye kortere og kunne ikke brukes så lenge.

Back
Topp