Voksipose?

HemmeligG

Forumet er livet
Hei! 
Driver å ser litt på hva jeg må begynne å tenke på å kjøpe etterhvert, og i den forbindelse lurer jeg på om jeg "trenger" voksipose. Den er jo så skrekkelig dyr.. Lurte på om noen av dere med småbarn kan dele erfaringer om denne posen, anbefales den? Dere som ikke har voksipose, hva bruker dere i vogna om vinteren? Vi får i oktober, så det blir jo fort kaldt, derfor kan det være greit med noe skikkelig varmt i vogna.. [:)] Takknemlig for alle som vil dele erfaringer!

Vi hadde skinnfell i vogna når det var som kaldest, og ungen hadde ull-klær på seg og dyne over - han var veldig varm og god iallefall[:)]

du kan jo kjøpe voksipose brukt da..[:D]

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

du kan jo kjøpe voksipose brukt da..[:D]

Jupp, det er jo absolutt en mulighet[:)] Bare er litt nysjerrig på erfaringer til folk her inne med posen[:)] Og hva de eventuelt har brukt i stede[:)]

har selv voksi å ville ikke vært foruten..
men som fiorelina sier..så kan man jo bruke ullfell å dyne og ullklær.

JEG HAR ALDRI HATT VOKSIPOSE.
JEG HAR BRUKT TERMOPOSE. DEN JEG KJØPTE TIL MINSTEN SOM KOM
NÅ I JANUAR ER TERMOPOSE FORET MED FLEECE.
INNI DER HADDE HAN PÅ FLEECE-DRESS[:)] 
SÅ BRUKTE JEG TREKKET TIL VOGAN PÅ UTSIDEN....VAR DET VELDIG
SURT/KALDT LA JEG BARE ET ULLPLEDD OVER POSEN.
INGEN HAR FRYSET HER[:)]

ville aldri vært foruten voksi posen vår!!-greit dn kosta litt,men den varer i årevis,d e r som en dyne!!!å den brukte jeg gjennom vinteren å vil dermed på det sterkeste annbefale den fremfor sauseskinn!-skyt meg om jeg støter noen nå,men det er min menig etter 8år i barnehage!

Er også veldig glad i voksiposen!! Har brukt den masse og bruker den fortsatt når hun skal sove ute på dagtid [:)]

Vi fikk den gave fra foreldrene mine!!

ORIGINAL: fruluna

Er også veldig glad i voksiposen!! Har brukt den masse og bruker den fortsatt når hun skal sove ute på dagtid [:)]

Vi fikk den gave fra foreldrene mine!!

bare at vi fikk den av svigerforeldrene mine.

i har voksi pose å hadde ikje klart me uten, da veit du ka du ska ha i vogna heiletia!

når d va 17 minus låg ho i den å en strikkadress + vanlie klær sef å ho hadde d som plommen i egget!

no har i sommer posen nåkka som e perfekt vår å høst!

huska ikje ka i betalte for min men d va et tilbud så i fikk med sommerpose som kosta 4-500 kr[:D]

kjøp vognpose i steet. de skal da kunne brukes om vinteren, evnt med dyne over igjen.
Se feks på going.no?! 499,- ikke verst pris

Tror nok jeg blir å ende opp med voksipose jeg også, høres så kjekt ut! Får bare ønske meg det av svigers kanskje![:)]

Jeg anbefaler også voksiposen. Brukte den masse til de to første og var faktisk det første jeg kjøpte til mini i magen denne gangen[:)]
Her oppe, med det kalde klimaet som vi har, så er den helt glimrende!

vi har voksi og den er gull verdt.. brukte den til hu størtse var 3,5 år og nå er den brukt i vinter til hu minste.. voksin er den tingen jeg har kjøpt av utsyr som jeg aldri har angret på på noen måte..

det er mange som selger de rimelige på f.eks finn.no osv.. hvis fargen er litt falmet er det bare å farge den og den blir som ny og dynen inni renser man jo bare så da blir jo den som ny også.

Vi har brukt Voksi activ hele vintern og e kjempefornøyd! I tillegg har vi hatt lammeskinnet under, men veit ikkje om det har hatt så stor betydning.
Den posen vi har e såååå praktisk med sånne, hva-heter-det, plast-spenner istedet for snorer, og et "ekstra for" til når det blir ekstra kaldt, og dessuten kan han bruke den heilt til han e 5-6 år! Da synes æ det e verdt pengan.

Back
Topp