Voksipose

trinej79

Andre møte med forumet
Lurer på om d blir for varmt for lille pia mi å bli hentet i bag med voksipose? Greit nok til og fra bilen, men tenker på bilturen hjem. Hvor mye klær må hun isåfall ha på seg?Venter henne 4 februar.

Jeg skal ha hente sette og vinter dress på henne. Så har jeg henne i bilstol og legge et strikka teppe over henne. Hun blir satt i varm bil da.

Når jeg legger 1 åringene i voksiposen ute når det er ca -4 grader er de våte av svette... Da har jeg kun på vanlige klær (strømpebukse,bukse,body og genser,lue og votter)
Så det blir vel varmt nok ja[;)]

Tror det går fint å bruke voksipose. Du kan jo bare knyte opp posen og brette den litt ut, så det ikke blir så tett og varmt i bilen. Trenger vel ikke all verden til klær dersom du har babyen i voksiposen. Jeg ville hatt på body, strømpebukse, sparkebukse og en strikkejakke. Og lue selvsagt. Eller en fleecedress om du har.

Min bebis skal ha strømpebukse, body og strikket dress med fleece dress på utsiden, og lue da..Vi har to minutter i bil før vi er hjemme, men skal ha bilsete. Det er vel ikke lov å ha bagen i bilen uten sikkerhetsnett?

Takk for svarene.Nå har jeg pakket ned body,str.bukse, tynn bukse og genser og fleecedress, lue og votter. Pakket ned et helseteppe åsså for sikkerhetsskyld. Skal bruke bag med sikkerhetsnett ja. Hvis d blir veldig varmt i bilen får vi heller stoppe og brette voksiposen litt opp.

Jeg venter også i februar så jeg har kjøpt en varm dress og skal
bruke bilstol:)
Så lenge bilen er varm så skal det nok gå bra med et varmt ull pledd:)

Back
Topp