J Julia09 Forumet er livet VIP 27 Mar 2011 #1 Noen som kan hjelpe?? Her hjalp det lite at jeg har en svensk samboer, for dette var et ord han ikke hadde brukt hjemme... Må samtidig spørre om noen har prøvd "VOKSI CLASSIC"? Fornøyd?
Noen som kan hjelpe?? Her hjalp det lite at jeg har en svensk samboer, for dette var et ord han ikke hadde brukt hjemme... Må samtidig spørre om noen har prøvd "VOKSI CLASSIC"? Fornøyd?
L *Labambie Forumet er livet 27 Mar 2011 #2 Siden Voksi er et merke, heter det det samme på alle språk. Det blir nesten sånn, hva heter Coca Cola på Island. [8D] Hadde classic, var kjempefornøyd. [:)] Hadde en helt annen vår/høstpose da.
Siden Voksi er et merke, heter det det samme på alle språk. Det blir nesten sånn, hva heter Coca Cola på Island. [8D] Hadde classic, var kjempefornøyd. [:)] Hadde en helt annen vår/høstpose da.
J Julia09 Forumet er livet VIP 27 Mar 2011 #3 haha, det er et merke ja... Nå føler jeg meg smart her[8D] Men da skal jeg finne ut av resten[:D] TAKK[:D]
haha, det er et merke ja... Nå føler jeg meg smart her[8D] Men da skal jeg finne ut av resten[:D] TAKK[:D]
L *Labambie Forumet er livet 27 Mar 2011 #4 ORIGINAL: Julia09 haha, det er et merke ja... Nå føler jeg meg smart her[8D] Men da skal jeg finne ut av resten[:D] TAKK[:D] Jeg gikk på www.google.se og søkte på voksi vogn påse. Kom opp endel treff!
ORIGINAL: Julia09 haha, det er et merke ja... Nå føler jeg meg smart her[8D] Men da skal jeg finne ut av resten[:D] TAKK[:D] Jeg gikk på www.google.se og søkte på voksi vogn påse. Kom opp endel treff!
J Julia09 Forumet er livet VIP 27 Mar 2011 #5 ORIGINAL: Labambie ORIGINAL: Julia09 haha, det er et merke ja... Nå føler jeg meg smart her[8D] Men da skal jeg finne ut av resten[:D] TAKK[:D] Jeg gikk på www.google.se og søkte på voksi vogn påse. Kom opp endel treff! Igjen - takk
ORIGINAL: Labambie ORIGINAL: Julia09 haha, det er et merke ja... Nå føler jeg meg smart her[8D] Men da skal jeg finne ut av resten[:D] TAKK[:D] Jeg gikk på www.google.se og søkte på voksi vogn påse. Kom opp endel treff! Igjen - takk