Voksipose-kupp :D og annet ;)

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg er veldig glad i å finne kupp, nytt og brukt , penger spart er godt spørru meg :D
Har hatt en runde på finn og Facebook i helga så imorgen skal vi kjøre å plukke opp litt ;)

Verdens fineste voksipose, 500 kr :D ImageUploadedByBV Forum1440957341.627167.jpg

Klespakke med det meste vi mangler , 350 kr
ImageUploadedByBV Forum1440957366.986381.jpg

Sauskinn, 200 kr :)

Slenger og med litt som blir kjøpt nytt :)

på tirsdag skal vi bestille vogna vår, 1900 kr ImageUploadedByBV Forum1440957469.973488.jpg

Å i oktober skal vi på IKEA runde å kjøpe utstyr til soverommet , dyne, trekk, osv, pluss denne flotte senga ❤️ ImageUploadedByBV Forum1440957567.203714.jpg

Vi har helt lik voksipose etter mine kusiner, er så glad i den! <3 :-)

Så godt å høre :D
Den er veldig god og varm, har bare hatt ullundertøy og ull lue på når de har sovet ute I opptil 5-6 minus, og da har de vært nesten for varme når de våknet. :-) Så den er kjempe god. :-)

Den er veldig god og varm, har bare hatt ullundertøy og ull lue på når de har sovet ute I opptil 5-6 minus, og da har de vært nesten for varme når de våknet. :-) Så den er kjempe god. :-)

Høres veldig bra ut det da ja :D gleder meg til å hente den og etterhvert ta den i bruk ❤️

Høres veldig bra ut det da ja :D gleder meg til å hente den og etterhvert ta den i bruk ❤️
Du kommer ikke til å angre. :-)
Du har jo vært kjempe heldig å komme over alt du trenger da. :-D Og til en billig penge. :-)

Du kommer ikke til å angre. :-)
Du har jo vært kjempe heldig å komme over alt du trenger da. :-D Og til en billig penge. :-)

Håper ikke det, føles enda bedre når noen "kjentfolk" har kjennskap til den nå så takk for at du skreiv:)

Ja jeg er så fornøyd med meg selv Pga d her :p kjøpte jo også stellebord for 100 kr liksom :)

Vet desverre ikke hva den heter , å har lagt fen unna nå så får ikke sjekket :/ Sorry !!

Idag har vært en bra investeringsdag :D
Ble bedd på kaffe hos ett vennepar sv oss på ettermiddagen , visste seg at de hadde masse baby-utstyr å selge oss, så nå har vi nok bodyer, nattklær, gensere, bukser, strømpebukser, sokker, luer, tepper , babyhåndduker, sengeklær og gulpekluter til de første mnd (50-62 str på klærne), nå er skapet til lillemor fult , og enden på lista begynner utrolig nok å nærme seg :)

Jeg er veldig glad i å finne kupp, nytt og brukt , penger spart er godt spørru meg :D
Har hatt en runde på finn og Facebook i helga så imorgen skal vi kjøre å plukke opp litt ;)

Verdens fineste voksipose, 500 kr :D Vis vedlegget 133336

Klespakke med det meste vi mangler , 350 kr
Vis vedlegget 133337

Sauskinn, 200 kr :)

Slenger og med litt som blir kjøpt nytt :)

på tirsdag skal vi bestille vogna vår, 1900 kr Vis vedlegget 133338

Å i oktober skal vi på IKEA runde å kjøpe utstyr til soverommet , dyne, trekk, osv, pluss denne flotte senga ❤️ Vis vedlegget 133339
Så du fikk tak i den vogna ja :D!! Så morro :) fineste vogna i verden det der <3

Æsj, den vognen vi skulle kjøpe på nett sendes ikke til Norge :(

MEN! Jeg har funnet en på finn.no ;) så håper selgeren er villig til å sende :)

Back
Topp