Voksipose eller Easygrow i Bugaboo?

Individ85

Flørter med forumet
Må man ha vognpose og passer i så fall disse i Bugaboo Buffaloo sin bagdel og sittedel? Er så usikker på hva vi skal kjøpe da vi ikke aner når han skal bytte over til sittedelen. Har holdt fint med teppe og dyne i sommer i liggedelen. Noen med erfaringer/bilder?

Jeg er kanskje ikke den rette til å svare, da jeg ikke har samme vogn som dere (vi har Emmaljunga), men vi har både Easygrow og Voksi.

Jeg anbefaler helt klart Easygrow, den er så god, myk og varm - helt fantastisk! Vi har både Easygrow vår/høstpose og vinterpose, jeg er frelst på dette merket. Storebror har brukt de hittil, og jeg har ingenting å utsette på de. :)

Man må jo ikke ha vinterpose i år, men det er meget praktisk, og spesielt når/om de begynner i bhg. og sover ute.

Jeg har cybex priam vogn og har easygrow pose oppi, kjempe fornøyd! Er så myk og puster så det ikke blir for varmt, lett å ta dyna utav og oppi igjen:)

Vi har Bugaboo og har kjøpt en Easygrow vinterpose :-) Den passer til 5 punkt seler, så skal passe fint til sportsdelen.

Må man ha vognpose og passer i så fall disse i Bugaboo Buffaloo sin bagdel og sittedel? Er så usikker på hva vi skal kjøpe da vi ikke aner når han skal bytte over til sittedelen. Har holdt fint med teppe og dyne i sommer i liggedelen. Noen med erfaringer/bilder?

Jeg har vognposen som passer til. Den som en kan bytte mellom høst og vinter. Veldig fornøyd så langt. Høstposen går fint i bagdelen. Og den pssser jo ekstra bra i sportsdelen:)

Back
Topp