Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Holder det med saueskinn under og dyne oppå om vinteren i vogna, eller er voksiposen det einaste som er varmt nok? Vil jo ikkje at lillemann skal fryse..
Hvis du har et ullteppe over dyna + vindtett vogntrekk holder babyen seg god og varm. Kommer jo litt ann på hvor kaldt det er da.. Jeg har brukt dunpose. Teppe over på veldig kalde dager. Kledde babyen med vinterdress (eks fleece) under. Er jo bare å kjenne i nakken hvis du er i tvil. Er babyen svett der, må du ta av noe. Lykke til [:)]
Jeg forhørte meg litt ang de forskjellige posene på vinterstid og fikk et tips om å legge lammeullskin i bunn av bagen, så kle babyen inn i ullbody og hjemmestrikket ullklær, tulle så babyen inn i et pledd med vanlig dyne over for så det vogntrekket. Det skulle holde [:)]
fikk også tips om lammeskinn. Det holdt med det også en god dyne på vinteren, om sommeren var det nok med et teppe. Når det er -40 grader går man ikke ute likevel liksom.