Voksipose/dunpose

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Er det bare jeg som irriterer meg over at folk kaller dunposer for voksipose?
Voksi er jo et merke, så da er det bare poser fra Voksi som er Voksiposer!
De andre er dunpose/varmepose/vognpose/vinterpose av andre slag.
Men bare Voksi er Voksi!

Kanskje flisespikkeri, men det irriterer meg likevel....

Hehe gjør det selv så det tenker jeg ikke over :-P

Aldri hørt noen har sagt voksi når det ikke er det de har:p da har jeg hørt dunpose eller vognpose:)

Er det så mange som sier det altså? Kjenner ingen som gjør det, og her inne vet man jo stort sett ikke hva de andre har, og dermed hva som er rett :)

Hva med potetgull? Det er bare Maarud som lager potetgull, alle de andre produsentene lager potet-chips, potetløv eller ett eller annet annet rart..... Potetgull er et registrert varemerke, men brukes av "alle" som fellesbetegnelse på frityrstekte potetflak. Irriterer det deg også? :-) :-p

Hva med potetgull? Det er bare Maarud som lager potetgull, alle de andre produsentene lager potet-chips, potetløv eller ett eller annet annet rart..... Potetgull er et registrert varemerke, men brukes av "alle" som fellesbetegnelse på frityrstekte potetflak. Irriterer det deg også? :-) :-p
Nei, det har jeg ikke tenkt så mye over;) kaller det som regel chips jeg.

Ja, når jeg ser folk på kjøpe-selge-bytte sidene på facebook og ellers som selger en voksipose. Når alt kommer til alt så er det en annen type dunpose....

Vi har voksi-pose og ikke dunpose:) synes også det blir feil å kalle det for noe det ikke er.

Gidder ikke irritere meg over sånt småtteri, nei ;)

Jeg har stusset på det samme, og flere ganger tenkt folk er rare.

Ja, når jeg ser folk på kjøpe-selge-bytte sidene på facebook og ellers som selger en voksipose. Når alt kommer til alt så er det en annen type dunpose....
Ja, det er stort sett på facebook jeg har sett det. Når man skal selge noe er det viktig å skrive riktig mener jeg.

Back
Topp