Voksing

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Har tatt brasiliansk frem til nå, men denne gangen turte jeg bare bikini..flere som vokser seg?
Forresten så kjenner jeg at det hjalp litt på sexlysten, følte meg litt freshere nå:) har kjøpt farge til håret i dag også. Oppgradere meg selv litt:) Bare se at mannen får seg i kveld:p
 
Jeg vokser fortsatt brasiliansk, sist nå på fredag.
 
Jeg skal på Voksing på fredag, gleder meg til å bli kvitt litt hår reiser på ferie på lørdag, så det trengs :p tar bare bikini denne gangen da, ble ikke helt fornøyd med den brasilianske sist, like greit å barbere selv.
 
Jeg skal på Voksing på fredag, gleder meg til å bli kvitt litt hår reiser på ferie på lørdag, så det trengs :p tar bare bikini denne gangen da, ble ikke helt fornøyd med den brasilianske sist, like greit å barbere selv.
Vi og reiser på lørdag (Danmark) og er herlig å vite at jeg ikke trenger å sjekke meg før jeg skal bade!:)
 
Jeg vokser ikke, men tar "sugaring" som er mer skånsomt og mindre vondt. Synes ikke det gjorde vondt, er bare 6+4. Sist vokset jeg til uke 20, kan ikke huske det gjorde vondere da heller.

Har ei venninne som er i uke 23 og sa det var helt jævelig nå..
 
Back
Topp