Voksing/barbering

danmark

Glad i forumet
Hvordan "fikser" dere opp nedentil om dagen?

Jeg har de siste årene gjort en kombo av laser/voks/barbering, problemet nå er at det begynner å bli vanskelig å komme til :p og laser skal man jo ikke ta når man er gravid. Fikk gjort brasiliansk voks for noen uker siden, på tide å gjøre det igjen nå, meeen her hvor jeg bor er det bare en salong som gjør det, og de tar 700 (!!!) kroner (og er visstnok ikke spesielt flinke), synes det er en latterlig pris, er vant til å betale 450 kr, i og for seg ikke billig det heller. Lite lyst til å la ting gro :p Får kanskje våge meg på voks selv, ser for meg at det kommer til å ta en stund, hehehe.
 
Magen min er heldigvis ikke SÅ stor enda, så det går greit å barbere inntil videre.. :b Voksing har jeg aldri prøvd, kanskje jeg skal sjekke litt priser på det..! På en skala fra 1 til 10, hvor vondt er det første gang? :b
 
Prøver meg på barbering så lenge det er mulig, er 32 uker idag. Men må si det ikke blir gjort særlig grundig. Haha
 
Magen min er heldigvis ikke SÅ stor enda, så det går greit å barbere inntil videre.. :b Voksing har jeg aldri prøvd, kanskje jeg skal sjekke litt priser på det..! På en skala fra 1 til 10, hvor vondt er det første gang? :b

Kommer veldig an på om personen som gjør det er flink, og hvilken vokstype de bruker. Hvis du skal prøve så bør du finne et sted som bruker voks hvor det er voksen selv man drar i for å få den av, intimvoksing med strimler er IKKE godt (men dessverre mange steder som bruker det).
 
hehe har tenkt på å vokse meg. Men sparer penger. å lar rett å slett mannen Gjøre der:) han er kjempe flink hehe
 
Snikerrn tipser: tok nettopp brasiliansk. Greit å få gjort det ordentlig en gang for all..ihvertfall mange. Og brukte lets deal-kupong. Mange slike tilbud der :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Det går fint å barbere meg, tar bare litt lengre tid ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Voksing, men skal la det gro nå (ikke funnet noe salong her vi har flyttet).
 
700,- er vanvittig dyrt!!!!! Jeg betaler 400,- for braziliansk

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app
 
700,- er vanvittig dyrt!!!!! Jeg betaler 400,- for braziliansk

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Enig! Prøvde meg på å prute, men det funka ikke :p så da droppet jeg det, sånn er det å bo på "bygda".
 
Her har det fått gro vilt en stund. Orker seriøst ikke bry meg om sånne detaljer. Synes det er styrete nok å barbere leggene jeg, men det gjør jeg fortsatt ca. 1 gang i uka.

Magen er ikke kjempestor, men veldig i veien. Hvis jeg mister noe på gulvet har jeg bare lyst til å grine. Og hvis det ikke er noe viktig lar jeg det bare ligge.
 
Back
Topp