lillevenn2020 Elsker forumet 16 Nov 2013 #1 Noen som vil kjøpe en voksi urban pose som er brukt i 4 uker? For 1100 kr + frakt Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Noen som vil kjøpe en voksi urban pose som er brukt i 4 uker? For 1100 kr + frakt Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
gravidsol April 13 FTW :D 16 Nov 2013 #2 Den kunne jeg tenkt meg!! Har ikke helt peiling på hvordan den funker, men må man kjøpe forlenger for at den skal vare til 6 år? Sent from my iPhone using BV Forum
Den kunne jeg tenkt meg!! Har ikke helt peiling på hvordan den funker, men må man kjøpe forlenger for at den skal vare til 6 år? Sent from my iPhone using BV Forum
caracara Forumet er livet 17 Nov 2013 #3 Forlenger fulgte med her men finnes gjerne med og uten forlenger i salg? Sent from my iPhone using BV Forum
Forlenger fulgte med her men finnes gjerne med og uten forlenger i salg? Sent from my iPhone using BV Forum
Yummy_mummy Februar 2014 Miss Gode Råd <3 Februar 2014 - Skjult forum VIP Septemberlykke 2016 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Oktoberlykke2020❤ 17 Nov 2013 #4 Kan jeg spørre om hvorfor du selger? Var du ikke fornøyd etter å ha brukt den i 4 uker? Sent from my iPhone using BV Forum
Kan jeg spørre om hvorfor du selger? Var du ikke fornøyd etter å ha brukt den i 4 uker? Sent from my iPhone using BV Forum