Voksi urban eller Voksi city ?

En tråd i 'Utstyr til foreldre og barn' startet av Alvea, 8 Aug 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Klarer rett og slett ikke bestemme meg for hvilken jeg skal gå for. Fordeler eller ulemper med de ? Så dere som har en av de, hvilken anbefaler dere ? :)

2. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Urban - fordi den er på tilbud på jollyroom til 1649kr akkurat nå i fargen Bordeaux :)
    Jeg har urban selv og er veldig fornøyd med den. Kjenner ikke til hvordan den andre er :)

• Liker Liker x 1
  3. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Elsker vår Urban :)

• Liker Liker x 1
  4. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Jeg var så heldig og vant i topp 100 juli, så jeg tror det blir en av de to :) Har du brukt den mye ? Ble plutselip aprilbaby her, men ser for meg at den er veldig varm om våren/vinteren ? Må vel uansett ha noe svalere å bruke på sommren kanskje

5. Wenchus Forumet er livet Marsboerne 20 18 Novemberlykke 2015

Hadde urban før - var veldig fornøyd. Denne gang blir det city. Mye mykere, kan snurpes mer rundt hodet, glidelås på midten + liten praktisk lomme f eks til mobil/lommebok og til og med en praktisk gulpeklut som følger med ;)

6. Izzie Betatt av forumet Augustlykke 2015

Liker best city, da den har åpning på midten, syns det virker mer praktisk enn på sidene:) og så er det så fine farger på de;-)

7. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Heheh, kommenterte akkurat på den andre tråden :p Okei :) Ja er det glidelås på siden på urban eller ? Ble brått usikker, og haller mer og mer over på city :) Hadde finere farger også :p

• Liker Liker x 1
  8. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Okei :) Ja det er egentlig helt sant ! Greit å slippe æ måtte "brette" den til sides hver gang babyen skal ut/oppi :) Ja fargene er helt nydelige ! :) Hmm, faller mer og mer for den altså :)

• Liker Liker x 1
  9. Alvejenta Forumet er livet *MIA* VIP

Du bretter den ikke til sidene på urban, du bretter bare toppen ned ;)
    Jeg har urban og er superfornøyd. Den har forlengerdel og kan brukes som sovepose frem til de er 4 år. Bruker samme pose til unge nr 2 nå og den er like fin :)

• Liker Liker x 1
  10. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Åå, ja da ble det plutselig litt enklere :) Ja forstår det sånn at de er veldig slitesterke, og urban har jo tross alt blitt best i test ! Nei huff, nå blir jeg usikker :p

11. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

har urban selv og har vært veldig fornøyd! :)

12. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Så bra :) Må en tur i tenkeboksen forstår jeg, klarer ikke bestemme meg :p

13. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Vi kjøpte den til eldste (som er 6,5 nå), januarbarn. Brukt i vogna i barnehagen også helt til hun slutta å sove der. Rensa den før jeg la den bort. Tok den frem nå og ser ubrukt og som ny ut.

14. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Sign for alt dette!!

• Liker Liker x 1
  15. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Voksi City har også en forlengerdel.

Fordelen med den er at hele er i dun og kan vaskes i maskinen. :)

Digger at glidelåsen er på midten, er så enkelt å åpne for lufting når man er innendørs :)

• Liker Liker x 2
  16. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Jeg fødte 1. mai, og måtte bruke den en stund fordi det var så kaldt. Han var jo absolutt ikke kald oppi vogna når han lå i posen. Brukte den fram til første sommerdag nesten fordi været snudde så fort. God og varm :) og så syns jeg den er så søt med pingvinen på :)

17. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Ja her blir det aprilbaby, så vanskelig å si om det blir noe særlig brukt før vinteren igjen, men det må jo bli en av de uansett :) Virker som det er god kvalitet på de ja !

18. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Hvordan fungerer den forlengerdelen ? Skjønner ikke helt den :p

Ja glidelås på midten er helt klart en fordel altså !

19. Mammalykke Gift med forumet Januarhula 2014 VIP *Aprilbaby 2018*

Definitivt City! Mer lun, enklere med kun en glidelås å åpne.... Urban var jeg aldri helt fornøyd med.

• Liker Liker x 2
  20. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Så bra :) Vanskelig å si hvordan været blir i april neste år, men regner med vi får brukt den litt før den blir tatt frem igjen til vinteren :) Hihi ja, den er veldig søt :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden