Voksi urban eller easygrow nature?

Vesla92

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2023
Fordeler og ulemeper med voksi urban og easygrow nature?

Har funnet easygrow på tilbud til 1500kr (2500kr ordinært), og voksi til 1700kr.. Vet liksom ikke helt hvem jeg har mest lyst på
 
Har urban og er strålende fornøyd med vår
Kan ikke sammenligne med den andre, da vi bare har hatt voksi sine poser.
Denne bruker vi hvertfall på 3 sesongen nå og er like fornøyd som da vi kjøpte den.
 
Vi har voksi city, blant annet fordi vi ville ha mulighet til å åpne foran. Veldig fornøyd. Den blir arvet av lillesøster
 
Enten Voksi Urban eller Voksi Classic pluss.
De er varme, og classic er veldig enkel å rengjøre.
De varer lenge, og har god plass.
Har ikke prøvd Easygrow, men vet flere synes de blir små fort.
 
Veldig fornøyd med Easygrow Nature, har to stk [emoji4] Åpning foran og det er med forlengerdel. Blitt kåret til best i test [emoji4] Sønnen min er 21 mnd. Stor gutt for alderen, bruker 98 i klær, men den er slettes ikke for liten til han. Posen er 130cm lang om man bruker forlengerdel, så skal mye til å vokse ut av en slik pose før soveperioden er over [emoji12]
 
Veldig fornøyd med Easygrow Nature, har to stk [emoji4] Åpning foran og det er med forlengerdel. Blitt kåret til best i test [emoji4] Sønnen min er 21 mnd. Stor gutt for alderen, bruker 98 i klær, men den er slettes ikke for liten til han. Posen er 130cm lang om man bruker forlengerdel, så skal mye til å vokse ut av en slik pose før soveperioden er over [emoji12]

Signerer denne. Veldig fornøyd med easygrow nature. Enkel åpning foran, behagelig stoff, god og varm, og ikke minst mer enn stor nok til ut «pose perioden». Ungene er også veldig glad i den :joyful:
 
Voksi City er jo på en måte en mellomting mellom Voksi Urban og Easygrow nature da :) samme fasong og åpning foran som Eeasygrow Nature. Matt stoff. Og forlengelsesdel. Veldig god og varm :)
 
Back
Topp