Voksi Urban eller Easygrow Nature?

Desemberbaby86

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Hvilken pose bør jeg velge og hvorfor?
Jeg hadde egentlig bestemt meg for voksi urban, syns det virker som en varm og solid pose. Men da jeg var for å se på den i dag ble jeg også vist Easygrow Nature og forelsket meg helt i den, mest pga utseende på posen. Den virket også veldig god og myk, og hun i butikken mente at den var like varm, og at kvaliteten på dunen er bedre i den. Vi venter en desembergutt, så posen vil bli brukt i dypvogn i hele vinter, og senere år vil vi bruke den i pulken, i tillegg til i sportsvogna.
 
jeg har hatt voksi urban og en easygrowpose (ikke den aktuelle). Voksi urban posen hadde jeg riktignok bare til 1 barn, men det synes ikke at den er brukt. Easygrowposen var mye mer slapp etter ett barn. Den hadde veldig lange kanaler og jeg snyes ikke dunen fordelte seg så bra.

Eneste minuset jeg vil si med voksi urban er at den er veldig åpen i halsen. Har du en gulpunge er det klart en ulempe at bunnen ikke kan vaskes. Men den er tykk og god, noe en dunpose ikke vil være i bunnen da barnet presser dunen ned (i vogn gjør det ikke så mye, der har du ofte både madrass og skinn).
 
Jeg er veldig fornøyd med easygrow, liker at det er glidelås på midten og at den kan snøres sammen med hodet. Vi bruker lammeskinn inni når det er veldig kaldt ute.
 
Back
Topp