Voksi poser

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Tenker litt fram i tid jeg :hilarious:
Men noen som har erfaring med denne voksi posen ??

Screenshot_20190315_232037_com.android.chrome.jpg

Tenker litt fram i tid jeg :hilarious:
Men noen som har erfaring med denne voksi posen ??

Vis vedlegget 291934
Hei,

Vi har ikke akkurat denne sorten, men en annen voksi der det er med vår/høst dyne og vinterdyne. Veldig realt med alt i ett, men styr å skifte dyne (heldigvis er fars tålmodighet bedre enn min) supert med vår sort at man også kan regulere lengden! Men tror den er enda dyrere!

Vi har kjøpt en EasyGrow vinterpose. Den fikk best i test på noe greier jeg leste, men vi har kjøpt en Voksi sommerpose. Ingen erfaring med de enda, men virker som det er Easygrow og Voksi de fleste har og tenker det må være en grunn til det :)

Tror de aller fleste poser på markedet er bra. Noen har ull i underdel, andre ikke. Noen er kortere enn andre etc. Her i vogna skal det ligge lammeskinn uansett, så jeg har ikke hatt behov for ull i underdel. City var jeg veldig fornøyd med. Nå har jeg fått en Voksi Urban av ei venninne. Tenker den kanskje blir barnehagepose etterhvert, så da må det jaktes på ny pose til den tid. Skal ikke se bort fra at det blir Voksi City da også :) liker at den kan åpnes på midten og den snører seg så fint rundt hodet til babyen.

Back
Topp