voksi pose

Vet ikke hvilken den første er. Men har selv kjøpt urban, og har hørt veldig mye bra om den :)

Urban!! Veldig god erfaring med den posen. Er litt smal, så passer i de fleste vogner! 

Urban pga mulighetene.
Liker ikke classic pga str . blir for mye for min del.

Vi vil ha classic. da har man mer mulighet for å løsne opp eller stramme. Alt ettersom str og bekledning :-)

vi har iglo troller (samme som voksi urban) til størstemann, og blir nok det til småen også. kjekt å zippe opp glidlåsen, synes jeg. og man har jo forlengerstykke, så de kan bruke den som sovepose opptil 6 årsalderen...

Classic er helt klart best!! har mye erfaring med begge deler siden jeg jobber i barnehage og har ikke mye positivt å si om urban. syns den er dårlig! classic er varmere, enklere og tilpasse, mykere og den kan brukes lengre siden den kan brukes som dyne.

Er ikke så veldig begeistra for det knyte-greiene, så det må bli urban :)

Vi har en dunpose fra Artic, og er veldig fornøyd med den :)

LillTrille skrev:
Har sydd selv;)

Hei Lille Trille!
Så utrolig flink du har vært!  
Jeg har også lyst til og sy en selv.
Hvor fant du oppskrift på posen, og hvordan gjorde du det?

Har ikke noe erfaring med de, men vi har Odenwalder dunpose og en lammeskinnspose som vi er veldig fornøyde med :)

huzky skrev:
vi har iglo troller (samme som voksi urban) til størstemann, og blir nok det til småen også. kjekt å zippe opp glidlåsen, synes jeg. og man har jo forlengerstykke, så de kan bruke den som sovepose opptil 6 årsalderen...

ble vi kjøpte en Voksi urban på tilbud til småen i mage, med Knerten på :) kjempesøt

marihøne84 skrev:

LillTrille skrev:
Har sydd selv;)

Hei Lille Trille!

Fant oppskriften her på bv;;) På hobbyforumet;) Veldig enkelt!

Har en som ligner denne!
men den er ekte retro :) ull inni, med blått cordfløyel utenpå. mannen hadde den når han var liten!
fantastisk god sak!

Jatakk begge deler  Har voksi classik til mini i magen. Og Voksi urban til storesøster som er 21 mnd nå.

LillTrille skrev:

marihøne84 skrev:

LillTrille skrev:
Har sydd selv;)

Hei Lille Trille!

Fant oppskriften her på bv;;) På hobbyforumet;) Veldig enkelt!

da skal jeg se om jeg finner den!

Back
Topp