Voksi move? !

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Noen som har det eller har brukt det før? Er sånn skal/skal ikke kjøpe det... Trenger jeg det? hehe Ser veldig lettvint ut, men hadde det jo ikke til de andre to! Innspill og erfaringer mottas med takk ☺☺

Jeg har kjøpt den. Hadde det ikke til de to andre men har alltid tenkt at sånn skal jeg ha hvis jeg får fler. Ei venninne hadde sånn bilstolpose og det virka så praktisk om vinteren. Tryggere i bilen også pga bedre feste i sete med mindre klær :)

Jeg kjøpte på salg hos mimmis for en stund siden :) Tenker at det er praktisk med bilpose til barn som er født på høsten. Kommer også til å bruke posen i vogna første kalde perioden.

Ja vi har kjøpt. Med to barnehagebarn i tillegg, så er det kjekt å slippe å kle på barnet så mye for en liten tur i bil :) kjentes veldig god ut :)

Jeg har trumf penger tilgode og har sett at de har slike poser på flust. Frister veldig å kjøpe.. slipper jo alt styret med masse klær og pledd/dyne på alle turer ut av huset ☺ Ingen som vet om det er salg på de nå noe sted? ☺

Jollyroom og mimmis har diverse på salg men vet ikke om det er salg på akkurat disse.. Husker ikke er så mange tuper :P Men jeg kjøpte en odenwalder på jollyom idag.

Jeg har kjøpt en grå slik brukt på FINN til 350 kr, etter å ha fått flere tips om at slike er veldig praktiske. Brukt siden oktober 2013 og så helt ny ut. Vasket etter anvisning og tørket i trommel med tennisballer, så nå er den klar for bruk til lillesnuppa :-)

Jeg har trumf penger tilgode og har sett at de har slike poser på flust. Frister veldig å kjøpe.. slipper jo alt styret med masse klær og pledd/dyne på alle turer ut av huset ☺ Ingen som vet om det er salg på de nå noe sted? ☺

Jeg kjøpte på Flust for Trumf poeng :) Er et par måneder siden... Vet ikke om det var noe salg da, men var i alle fall ca 200 kr billigere der enn på Barnas hus :)

syns den ser veldig lik vanlig voksipose? Bortsett fra hull til bilstolen og ull innerst er det noen forskjell? Er den litt lettere/tynnere? :) Har veldig lyst på sånn også merker jeg :)

syns den ser veldig lik vanlig voksipose? Bortsett fra hull til bilstolen og ull innerst er det noen forskjell? Er den litt lettere/tynnere? :) Har veldig lyst på sånn også merker jeg :)

Jo, ganske lik :) Men det geniale er at den passer så fint i bilstol og holder barnet varmt, uten at det går utover sikkerheten :D

Jo, ganske lik :) Men det geniale er at den passer så fint i bilstol og holder barnet varmt, uten at det går utover sikkerheten :D

Virker veldig bra hvertfall :)

Back
Topp