Voksi move vs easygrow mini

Babypie

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Vi har funnet ut at vi ønsker bilstolpose denne gangen, hadde ikke sist. Står mellom voksi move og easygrow mini. Er det noen som har erfaring med disse og kan hjelpe meg i den ene eller andre retningen? #vinglepetter :hilarious:
 
Vi har funnet ut at vi ønsker bilstolpose denne gangen, hadde ikke sist. Står mellom voksi move og easygrow mini. Er det noen som har erfaring med disse og kan hjelpe meg i den ene eller andre retningen? #vinglepetter :hilarious:
Vi har voksi move, kjempefornøyd med den i hvert fall :)
 
Jeg har voksi move og har vært fornøyd, så derfor har jeg ikke prøvd noen andre såklart :) tenker de er såpass like disse, at du kan velge den du synes ser finest ut. Sjekk bare at det er lett å åpne bak og få ut seler.
 
Har kun hatt voksi move til mine vinterbarn, og har kjøpt det samme denne gang :happy:
 
Har lest mange gode omtaler om voksi move, men ser at hovedforskjellen på de to er at easygrowen kan åpnes i bunn for at det ikke skal bli for varmt. Men dette er kanskje ikke noe dere har savnet da? :)
 
Hadde voksi move sist, den var såååååå varm!! Solgt den og kjøpt easygrow mini nå :)
 
Har lest mange gode omtaler om voksi move, men ser at hovedforskjellen på de to er at easygrowen kan åpnes i bunn for at det ikke skal bli for varmt. Men dette er kanskje ikke noe dere har savnet da? :)

Nei, jeg har åpnet posen i bilen når det begynner å bli varmt, skulle vi bare kjøre til feks helsestasjonen rekker ikke min bil å bli varm, men skulle vi kjøre lenger åpnet jeg posen helt eller delvis. Så jeg savnet ikke egentlig å åpne den på andre måter :)
 
Vi hadde voksi move sist. Nå har jeg sett på easygrow ferd og tror vi går for den. :)
 
Hva er det som gjør at dere bytter? :)
Hadde brukt move hvis jeg ikke hadde gitt den bort tidligere. Vil egentlig bare prøve noe nytt og ferd mini virker veldig bra. Nå så jeg plutselig litt på easygrow mini etter å ha lest denne tråden da og ble litt forelsket i den rosa fargen :oops: Tror de fleste bilstolposer er gode så lenge det er ull og dun i. Så går vel mer på design da ;)
 
Back
Topp