Voksi move bilstolpose

AB91

Blir kjent med forumet
Har noen prøvd å vaske en sånn pose? Det står at den bør tørketromles med tennisballer, men jeg har ikke tørketrommel. Vil helst ikke ødelegge den :sorry:

Det er pga dunet i den, og ja, dun skal tromles med tennisballer for å slå luften tilbake :-)

Det pga. dunen. Hadde ikke tørketrommel sist, men husker jammen ikke hva jeg gjorde med saken :P Mest sannsynlig lot jeg den lufttørke, men håper noen andre kan gi deg et bedre svar!

Jeg har den og har brukt tørketrommel med tennisballer i når jeg har vasket den:)

Kanskje dumt spørsmål, men må det være tennisballer eller lan man like greit bruke slike «tørketrommel baller?»

På min står det at den kan tørke flat men må ristes en del ganger under tørking

Kanskje dumt spørsmål, men må det være tennisballer eller lan man like greit bruke slike «tørketrommel baller?»
Kan fint bruke «tørketrommel-baller» :) Poenget er å få dunet tilbake til sin opprinnelige stand.

Du kan nok helt sikkert gjøre det samme som jeg gjorde med dyner før vi fikk tørketrommel. Tørk den flatt, men rist og slå i den veldig ofte sånn at dunet ikke klumper seg :)

Vi hadde ikke tørketrommel sist,men forsøkte da å vaske den. Trur jeg hang den opp og ristet den,og slo den litt. Dessverre ble min litt rar etterpå [emoji47] Dunen kom liksom ikke helt på plass,men det går jo an å bruke den selvfølgelig. Kanskje du kjenner noen som har tørketrommel?Du får sikkert lov å låne den [emoji846]

Min måtte mange omganger i tørketrommelen før den ble tørr og fin. Trodde nesten noe var galt med tørketrommelen.. Oppdater gjerne hvordan det gikk uten tørketrommel da om du tar sjansen på det.

Jeg vasket den og tørket den flatt. Jeg var nøye med å riste den ofte, samt klemme ut klumper. Så det gikk helt fint her :happy:

Last edited:
Back
Topp